[ad_1] حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: برنامه «پرسمان خانواده» به مناسبت دهه معصومیه از ۲ ساعت بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود. وی گفت: کارشناسان در این برنامه به سبک زندگی ایرانی را به صورت حلقه‌های معرفتی در شبستان امام خمینی(ره) […]

[ad_1]

حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: برنامه «پرسمان خانواده» به مناسبت دهه معصومیه از ۲ ساعت بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی گفت: کارشناسان در این برنامه به سبک زندگی ایرانی را به صورت حلقه‌های معرفتی در شبستان امام خمینی(ره) تبیین می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: «برنامه پیوندهای آسمانی» در این ایام همه روزه ویژه زوج‌هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند برگزار می‌شود.

وی گفت: «همایش زوج‌های بهشتی» نیز هفتم آذرماه ساعت ۱۵ در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) ویژه زوج‌هایی که کمتر از ۶ ماه از ازدواج آنها می‌گذرد، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی پور تصریح کرد: برنامه شخصیت شناسی حضرت معصومه(س) در مدارس استان قم همزمان با ایام معصومیه هر روز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۰ مبلغ در مدارس جهت معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) در قالب برنامه سفیران کریمه حضور می‌یابند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: ویژه برنامه «بچه‌های بهشت» طی ایام معصومیه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برگزار می‌شود که این ویژه برنامه به منظور استفاده بهینه از زمان حضور کودکان در حرم مطهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این برنامه شامل نقاشی و خلاقیت، قصه گویی، نقاله خوانی، ایستگاه کتاب کودک، نقاله خوانی حضرت معصومه(س)، ایستگاه کتاب کودک، نقاشی خلاق، نمایش تعاملی و غیره می‌شود.

[ad_2]