یکی از مراجع تقلید بر لزوم توجه به عمل و وظیفه نوکری و سربازی امام زمان(عج) توسط طلاب تاکید کرد. به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در مراسم اختتامیه مسابقات علمی حوزه‌های علمیه گفت: علما و طلاب در راه تعالی اسلام و مسلمانان گام بر می‌دارند. وی افزود: […]

یکی از مراجع تقلید بر لزوم توجه به عمل و وظیفه نوکری و سربازی امام زمان(عج) توسط طلاب تاکید کرد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در مراسم اختتامیه مسابقات علمی حوزه‌های علمیه گفت: علما و طلاب در راه تعالی اسلام و مسلمانان گام بر می‌دارند.

وی افزود: مسایلی که آیت الله اعرافی در این مجلس ارائه کرد، تذکرات بسیار مفیدی است که اگر طلاب به همین نکات توجه کنند، قطعا روز به روز بر عظمت حوزه‌های علمیه افزوده می‌شود.

این مرجع تقلید بیان کرد: طلاب باید سعی کنند در همه عرصه‌ها به وظیفه خود در مقابل امام زمان(عج) به خوبی عمل کنند؛ همه ما باید بتوانیم با توان و قدرت خود وظیفه خود در این زمانه خاص انجام دهیم.

آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: علما و اساتید و طلاب همگی در یک صف سربازی حضور دارند که باید هر یک به وظیفه‌ای که به دوش می‌کشند به درستی عمل کنند.

وی افزود: اگر طلاب جوان به نصایح مراجع و عظام و اساتید خود توجه کنند، می‌توانند به قله‌های علم برسند و می‌توانند به توفیقات عالی در رشته‌های مختلف دست یابند.

این مرجع تقلید بیان کرد: اوضاع دنیا از ۵۰ سال پیش تغییرات گسترده‌ای داشته و تمدن دنیا تغییر کرده است؛ طلاب باید با علم آموزی و عمل صحیح مسؤولیت خود را در این دنیا به خوبی دانسته و به آن عمل کنند.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه ما بالنده‌تر شده است و امیدواریم که روز به روز بر برکت و قدرت و قوت حرکت آنها افزوده شود؛ امام زمان(عج) از ما طلاب انتظارات بسیاری دارند و طلاب باید بدانند که وظیفه ما خدمت به ایشان است و باید این خدمت را به نحو احسن انجام دهند.