×
×

ظرفیت ها و استعدادهای طلاب باید شناسایی و پرورش یابد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 32660
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله محسن اراکی پیش از  ظهر یکشنبه در دیدار اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در بین نمایندگان طلاب در مجمع نمایندگان طلاب و فضلا وجود دارد گفت: مجمع نمایندگان می‌تواند اتاق فکر و بازوی مشورتی شورای عالی حوزه‌های علمیه باشد. عضو […]

    ظرفیت ها و استعدادهای طلاب باید شناسایی و پرورش یابد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله محسن اراکی پیش از  ظهر یکشنبه در دیدار اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در بین نمایندگان طلاب در مجمع نمایندگان طلاب و فضلا وجود دارد گفت: مجمع نمایندگان می‌تواند اتاق فکر و بازوی مشورتی شورای عالی حوزه‌های علمیه باشد.

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه مجمع نمایندگان را واسطی میان طلاب و مرکز مدیریت ارزیابی کرد و افزود: مجمع نهادی کاربردی است که می‌تواند بین دولت، حوزه و مردم ارتباط دوسویه ایجاد کند.

    آیت الله اراکی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای عالی حوزه تحول در ابعاد مختلف حوزه است که مجمع نمایندگان می‌تواند شورا را در رسیدن به این هدف که از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب است یاری کند.

    وی هنجارشکنی و از دست دادن سرمایه‌های حوزه را مخالف با تحولات مطلوب رهبری دانست و افزود: این تفکرات عقب گرد است چراکه تحول باید رو به جلو و با حفظ داشته‌های مثبت و رفع نواقص باشد.

    استاد سطوح عالی حوزه یکی از اهداف طلبگی را تبلیغ دین بیان کرد و افزود: رسم در حوزه این بود که طلاب پس از تحصیل به شهر و دیار خود بازمی گشتند و به تبلیغ دین می‌پرداختند بطوری که شاهد اثرات مثبت حضور علما در این شهرها بودیم.

    وی با اشاره به حضور استعدادهای مختلف در حوزه بر شناسایی این استعدادها و توانایی‌ها تاکید کرد و افزود: برخی طلاب توانایی نوشتن کتاب دارند برخی می‌توانند به مسائل شرعی پاسخ مناسب بدهند که این توانایی‌ها باید شناسایی و پرورش یابد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.