[ad_1] به گزارش حوزه احزاب شهرکریمه عباس عبدی، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سلسله‌یادداشت‌های خود درباره پرونده قتل میترا استاد توسط محمّدعلی نجفی، اصلاح‌طلبان را یکی از عناصر دخیل در ماجرای نجفی شمرده و می‌نویسد: «به نظرم دوستان اصلاح‌طلب باید یک بازنگری کلّی در مواضع و رفتارهای خود کنند». وی، فقدان روابط شفاف حزبی در […]

[ad_1]

به گزارش حوزه احزاب شهرکریمه عباس عبدی، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سلسله‌یادداشت‌های خود درباره پرونده قتل میترا استاد توسط محمّدعلی نجفی، اصلاح‌طلبان را یکی از عناصر دخیل در ماجرای نجفی شمرده و می‌نویسد: «به نظرم دوستان اصلاح‌طلب باید یک بازنگری کلّی در مواضع و رفتارهای خود کنند».

وی، فقدان روابط شفاف حزبی در جریان اصلاحات را مورد اشاره قرار می‌دهد و با بیان اینکه چنین وضعیتی، کم‌کم یک جریان سیاسی را به فرقه سیاسی تبدیل می‌کند، اضافه می‌کند: «عدم شفافیت و لاپوشانی و حتی خلاف واقع گفتن در این ماجرا، از دیگر اشتباهات آنان بود که گمان می‌کردند با این کار می‌توانند مسأله را پوشانده و سپس حل یا پاک کنند».

عبدی در ادامه به حقایقی اشاره می‌کند که اگر روزی برای افکار عمومی منتشر شود، باعث تعجّب همه خواهد شد. وی، می‌نویسد: «جهت اطّلاع باید گفت که ابعاد غیر شخصی این ماجرا از ابتدا تا انتها و در حد لازم شفاف نشده است، هنوز هم کمتر از چند درصد اخبارش منتشر شده است. و اگر روزی هم آن‌ها منتشر شود، همه تعجّب خواهند کرد که چرا اصلاح‌طلبان در برابر این اتفاقات و حقایق سکوت کرده یا لاپوشانی نمودند».

وی که معتقد است اصلاح‌طلبان در ماجرای انتخاب نجفی به شهرداری، برخلاف اصول خودشان عمل کردند و در زمان استعفای وی، بی‌اخلاقی کردند و عامل استعفا را چیز دیگری معرفی کردند، می‌گوید: «در مقطع ۷ ماهه شهرداری ایشان، اخباری از اقدام برای سوءاستفاده‌های احتمالی برخی از مرتبطین با این ماجرا در شهرداری شنیده می‌شد که متأسفانه به جای رسیدگی، مسکوت گذاشته شد».

فعّال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت خود برای روزنامه اعتماد، در نهایت می‌نویسد: «در مجموع و به نظر بنده، اصلاح‌طلبان در این ماجرا نمره مردودی گرفتند».

انتهای پیام/

[ad_2]