وی تاکید کرد: امروز به برکت توجه زیادتر به قرآن بویژه پس از برتری انقلاب اسلامی جنبه‌های متفاوت علوم قرآنی در نگاه محققان و پژوهشگران فتح بابی شده که آینده خوبی را در این حوزه پیش رو دارا باشیم.مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با پژوهشکده علوم قرآنی و […]

 

عرضه خدمات مشاوره‌ای در حوزه علوم قرآنی در کردستان
وی تاکید کرد: امروز به برکت توجه زیادتر به قرآن بویژه پس از برتری انقلاب اسلامی جنبه‌های متفاوت علوم قرآنی در نگاه محققان و پژوهشگران فتح بابی شده که آینده خوبی را در این حوزه پیش رو دارا باشیم.
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با پژوهشکده علوم قرآنی و فرهنگ اسلامی شهر قم اظهار کرد: عرضه خدمات مشاوره‌ای در حوزه علوم قرآنی، تبادل تجربیات دانش و اطلاعات و بهره‌گیری از ابزارها طرفین از اغراض انعقاد تفاهم‌نامه با پژوهشکده علوم قرآنی شهر قم هست.
وی گفته بود: در مجموع پژوهشکده علوم قرآنی و پژوهشکده فرهنگ اسلامی شهر قم از سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه علوم قرآن به عنوان یک مرکز تخصصی قرآنی انجام داده هست.
حجت‌الاسلام منتظری به تدوین دانشنامه قرآنی توسط این پژوهشکده قرآنی اشاره و عنوان نمود: این دانشنامه در بیشتر از ۲۰ جلد تدوین و در فراروی استفاده محققان قرار خواهد گرفت.
وی اعلام نمود: امید داریم با مشارکت محققان قرآنی حوزه علمیه قرآنی و اساتید و مالک نظران این حوزه در استان بتوانیم در زمینه انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی در حوزه مسائل و مباحث قرآنی یک گروه توانمند تشکیل دهیم.

وی با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی – پژوهشی «روش آنالیز داده‌های قرآنی» که طی هفته جاری در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزارشد، یادآور گردید: با توجه به ضرورت‌هایی که در حوزه قرآنی استان وجود دارد امید داریم این جلسه فتح بابی برای برپایی نشست ها مستمر و به طور برنامه‌ریزی شده باشد.
انتهای پیام