[ad_1] به گزارش خبرنگار حوزه دولت شهرکریمه، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اظهار داشت: برای موضوع خرما از بهمن ماه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدارهای لازم را به سازمان تامین کنندگان اعلام کرد که قیمت‌ها افزایش می یابد و آن را متعادل کنند؛ آنها هم قول دادند […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار حوزه دولت شهرکریمه، عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اظهار داشت: برای موضوع خرما از بهمن ماه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدارهای لازم را به سازمان تامین کنندگان اعلام کرد که قیمت‌ها افزایش می یابد و آن را متعادل کنند؛ آنها هم قول دادند که قیمت ها را برای مصرف کننده متعادل کرده و برای مردم عرضه کنند.

وی با بیان اینکه در کرمان و بوشهر حضور داشتم، افزود: در بم قیمت خرمای مضافتی ۲۲۵۰۰ تومان بود که این خرما امروز در مناطق ۲۲ گانه تهران به قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: در بوشهر و کرمان شرکت هایی بودند که عدم اعلام موجودی داشتند و در نهایت متوجه احتکار شدیم که سریعا در حال فرستادن پرونده ها به تعزیرات هستیم.

تابش با اشاره به موضوع نوسان قیمت شکر، تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدارهای لازم را به لحاظ وظیفه نظارتی که داشت، اعلام کرد تا شاهد گران شدن و اختلال در بازار شکر نباشیم. خوشبختانه واردات شکر آغاز شده است و مشکلات رفع خواهد شد. در بحث شکر شاهد احتکارهایی بودیم که با آنها مقابله کردیم.

وی گفت: برخی واحدها بر اساس معیارهای تعزیراتی و صنفی متاسفانه کاهش عرضه را داشتند و یا کالاها را گران عرضه می کردند که این موضوعات پیگیری شد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: سرعت واردات خوب است و ما پیگیری‌های لازم را داریم تا هرچه سریعتر مشکلات حل شود.

تابش با اشاره به موضوع برنج عنوان کرد: برنج داخلی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قیمت‌گذاری شد و این قیمت از سوی سازمان ها در حال آنالیز است که در آینده نزدیک نتیجه آنالیزشان را برایمان ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]