به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ، آیت الله علیرضا مدیر حوزه‌های علمیه برادرهای کشورگفت: با هدف ساماندهی نظام آموزشی حوزه‌های علمیه بالغ بر ۲۰۰ رشته متناسب با احتیاج و حجم استان‌ها برای ارتقاء سطوح و کیفی سازی تعلیم طلاب عرضه می‌شود. وی […]

 

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ، آیت الله علیرضا مدیر حوزه‌های علمیه برادرهای کشورگفت: با هدف ساماندهی نظام آموزشی حوزه‌های علمیه بالغ بر ۲۰۰ رشته متناسب با احتیاج و حجم استان‌ها برای ارتقاء سطوح و کیفی سازی تعلیم طلاب عرضه می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد سطوح ۵ تا ۱۰ حوزه علمیه در استان‌ها اضافه کرد: در راستای درس ها خارج فقه نیز، در دو سال گذشته حدود ۹۰ درس خرج فقه در استان‌ها شناسایی و تا به حال ۲۰ مورد مجوز دریافت نمودند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادرهای کشور با اشاره به واسپاری برپایی امتحانات به استان‌ها تصریح نمود: امتحانات انتهاء دوره طلاب و شفاهی سطوح ۳ تا ۶ بر عهده استان‌ها گذاشته شده هست و برای سطوح ۸ تا ۱۰ نیز با اصلاح بعضی ضابطه های در دست پیگیری هست.

تدوین ۲۰۰ رشته تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه