×
×

عزم جزم نماینده فوتسال قم برای پیروزی بر تیم گیتی پسند در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 19849
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران روز یکشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیمای قم در دومین دیدار خانگی این فصل خود پذیرای تیم همیشه مدعی گیتی پسند اصفهان است. پس از ۲ پیروزی پیاپی در قم و کرمانشاه، تیم سوهان محمد سیما شکست هفته اول در […]

    عزم جزم نماینده فوتسال قم برای پیروزی بر تیم گیتی پسند در قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران روز یکشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیمای قم در دومین دیدار خانگی این فصل خود پذیرای تیم همیشه مدعی گیتی پسند اصفهان است.

    پس از ۲ پیروزی پیاپی در قم و کرمانشاه، تیم سوهان محمد سیما شکست هفته اول در کرج برابر مقاومت شهرداری کرج را به دست فراموشی سپرده و اکنون از انگیزه و روحیه‌ای ویژه و متفاوت برای شکست دادن تیمی مدعی و پرهزینه در قم برخوردار است.

    شاگردان سید مهدی غیاثی همواره در ادوار گذشته و با نام‌های مختلف حریفی سرسخت برای گیتی پسندی بوده‌اند که همواره مدعی قهرمانی لیگ بوده است و چیزی جز قهرمانی این تیم را راضی نکرده اما به نظر می‌رسد چالش‌های گیتی پسند برای رسیدن به این هدف همیشگی، از ابتدای فصل آغاز شده است.

    بر خلاف آنچه تصور می‌شد سهم گیتی پسند اصفهان از ۹ امتیاز ۳ هفته آغازین لیگ تنها ۴ امتیاز بوده است که شروعی ناامید کننده برای تیم اصفهانی محسوب می‌شود. در سوی مقابل میدان گرچه تیم سوهان محمد سیما با یک شکست از ۳ بازی برابر گیتی پسند قرار می‌گیرد اما ۲ پیروزی پیاپی اخیر، وضعیت روانی این تیم را در موقعیت غالب قرار داده است.

    نمایندگان فوتسال قم در سال‌های اخیر هرگز موفق به شکست داده گیتی پسند اصفهان نشده‌اند اما شرایط به گونه‌ای است که دیدار هفته چهارم در سالن شهید حیدریان قم، بهترین فرصت برای قمی‌ها به منظور پایان دادن به این طلسم محسوب می‌شود.

    تیم سوهان محمد سیما در ۲ بازی اخیر حریفانی قعرنشین را شکست داده و پیروزی در قم برابر گیتی پسند می‌تواند مهر تأییدی بر توانمندی واقعی تیم محمد سیما باشد اما غیاثی و بازیکنان قمی می‌دانند که گیتی پسند همیشه تیمی با روح قهرمانی است و برای پیروزی بر این تیم، به همبستگی تمام قد با هواداران و ایثار برای تیمشان نیاز دارند.

    نظرات مدیر و بازیکن تیم محمد سیما

    علی مسعودی مدیر تیم فوتسال محمد سیمای قم در گفتگو با مهر در مورد این بازی می‌گوید: با کمک هواداران همه چیز ممکن است. ما یک تیم هستیم و در هفته‌های اخیر پیشرفت داشته‌ایم و کادر فنی از بازیکنان راضی هستند. حالا نوبت هواداران است که روز یکشنبه برای پیروزی بر گیتی پسند ما را همراهی کنند.

    وی می‌افزاید: قول می‌دهم که یکشنبه روز خوشی را برای هواداران قمی رقم می‌زنیم. پیروزی بر گیتی پسند در دسترس است و امیدوارم همگی دست به دست هم دهیم تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. سوهان محمد سیما در حال پیشرفت است و به این برد نیاز داریم.

    محمد رضا دهقان سنگربان تیم فوتسال محمد سیما نیز در گفتگو با مهر، گفت: بازی برابر گیتی پسند هرگز آسان نبوده است و این را مصاف‌های گذشته ما با این تیم تأیید می‌کند. برای این بازی نه به نتایج گذشته خودمان توجه می‌کنیم و نه نگاهی به نتایج کسب شده گیتی پسند داریم. این یک بازی بین ما و آنها است.

    دروازه بان باتجربه قمی بیان داشت: واضح است که نقش تماشاگران ما در این بازی تا چه اندازه کلیدی است. با حضور هواداران بدون تردید تیم قدرتمندتری هستیم و از هواداران می‌خواهم با حضور پرشور در سالن و حفظ اخلاق هواداری و احترام به حریف، پشتیبان تیم باشند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.