[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری آمده است: با کمال تاسف خبر درگذشت عالم فاضل و محقق گرانقدر جناب حجه الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی را دریافت نمودم که موجب تاثر فراوان گردید. در این پیام تصریح شده است: ایشان عالمی بود […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری آمده است: با کمال تاسف خبر درگذشت عالم فاضل و محقق گرانقدر جناب حجه الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضی عاملی را دریافت نمودم که موجب تاثر فراوان گردید.

در این پیام تصریح شده است: ایشان عالمی بود که بخش عمده عمر خود را به تحقیق در تاریخ و سیره سپری کرد تا چهره ای پیرایش شده از تاریخ را به نمایش در آورد و از وقوع انحرافات احتمالی در تاریخ اسلام جلو گیری کند که زحمات آن مرحوم به ثمر نشست و طالبان حق و حقیقت را در مسیر رسیدن هدف یاری کرد.

در این پیام خاطرنشان شده است: آری آن مرحوم چراغ های روشنی در مسیر راه طولانی محققان و پژوهشگران روشن نمود که همگی دعاگویشان خواهند بود.

در پایان این پیام آمده است: این جانب مصیبت وارده را به همه بازمامدگان تسلیت عرض نموده و از جوار مضجع نورانی حضرت زینب کبری(س) برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنم.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]