×
×

علت حوادث اخیر ضعف در عملکرد برخی از مسئولان است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 23141
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) تصریح کرد: بصیرت افزایی در برابر فتنه و آمادگی رزمی و فکری همه آحاد مردم در برابر دشمن امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی اسلام را دین حق دانست […]

    علت حوادث اخیر ضعف در عملکرد برخی از مسئولان است – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر دوشنبه در دیدار با مسئولان بنیاد خاتم الاوصیاء(ص) تصریح کرد: بصیرت افزایی در برابر فتنه و آمادگی رزمی و فکری همه آحاد مردم در برابر دشمن امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    وی اسلام را دین حق دانست و افزود: باید به گونه‌ای در برابر دشمن عمل کنیم که دشمن جرأت طمع به کشور ما را نداشته باشد.

    استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: حوادثی که امروزه در جامعه رخ می‌دهد، به دلیل ضعف در عملکرد و پذیرش مسئولیتی است که به برخی واگذار شده است.

    وی ضعف و سستی در مسئولیت‌ها را موجب ایجاد خسارت به نظام، انقلاب و کشور دانست و افزود: این جریان اخیر، نشان دهنده توطئه و برنامه ریزی قبلی بوده است و از آنجایی که کفر باطل است بنابراین دائم در صدد اختلاف، آشوب و فتنه می‌باشند.

    آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: با توجه به حوادث اخیر، مسئولان و مردم باید دشمن را خوب بشناسند و به وظایفی که به آنها سپرده شده، درست عمل کنند، تا به دلیل بی مسئولیتی کشور دچار خسارت نشود.

    وی گفت: اگر مسئولان در برابر دشمن بیدار و هوشیار بودند و به موقع و درست در برابر فتنه عمل می‌کردند، شاهد این همه خسارت در این حوادث اخیر نبودیم.

    این مفسر قرآن کریم با تأکید بر لزوم مواظبت از خیانت‌های بعضی افراد افزود: تداوم انقلاب در اثر هوشیاری و عمل درست به وظایف امکان‌پذیر است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.