×
×

علما به عنوان مرزبانان دین مقابل شیاطین دنیا ایستاده‌اند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14573
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگی اجتماعی و سرگروه‌های تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار کرد: بر طبق آیات قرآن کریم همواره باید عده‌ای باشند که به تبلیغ دین بپردازند و در […]

    علما به عنوان مرزبانان دین مقابل شیاطین دنیا ایستاده‌اند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگی اجتماعی و سرگروه‌های تبلیغی سازمان اوقاف و امور خیریه که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار کرد: بر طبق آیات قرآن کریم همواره باید عده‌ای باشند که به تبلیغ دین بپردازند و در راستای تحقق اهداف دینی گام بردارند.

    وی امامزادگان و بقاع متبرکه را قطب‌های فرهنگی دانست و گفت: شناساندن این امامزادگان بسیار امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

    این مرجع تقلید شیعیان افزود: ملت ایران از همان ابتدا به خاندان اهل بیت (ع) ارادت داشتند و با استقبال گرم پذیرای آن‌ها بودند، از این جهت است که امامزادگان به این سرزمین هجرت می‌کردند.

    وی دامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با لبیک به ندای روحانیت برای دفاع از مکتب اهل بیت (ع) به میدان نبرد رفته و از جان خود در این مسیر گذشتند.

    آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مبلغان به مباحث تاریخی نیز توجه داشته باشند و با تسلط به وقایع تاریخی و بازگویی آن برای مردم تبلیغ خود را بهتر انجام دهند چرا که تاریخ بیانگر سنت‌های الهی است.

    وی مطرح کرد: همچنین مبلغین خوب است به تاریخ امامزادگان اشراف داشته باشند که این می‌تواند در کار آن‌ها مؤثر باشد.

    این استاد سطح عالی و خارج حوزه علمیه ابراز کرد: یکی از نکاتی مهم در امر تبلیغ زمان شناسی و آگاه بودن به مسائل روز است.

    وی با بیان اینکه علمای شیعه مرزبانان دین هستند، گفت: آمریکا، صهیونیست و سعودی‌ها شیاطینی هستند که علما به عنوان مرزبانان دین در برابر آن‌ها ایستاده و از اعتقادات مردم محافظت می‌کنند.

    آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه انسان با تنبلی و سستی نمی‌تواند به موفقیت برسد، افزود: مبلغین نباید سستی و تنبلی در کار به خود راه بدهند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.