[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمدرضا قاسمی ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری حوزه برگزار شد، با اشاره به ورود حوزه های علمیه به عرصه هوش مصنوعی بیان کرد: این رخداد از جمله اتفاق های مبارکی است که باید به فال نیک گرفت. وی با اشاره به برگزاری نخستین […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، محمدرضا قاسمی ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری حوزه برگزار شد، با اشاره به ورود حوزه های علمیه به عرصه هوش مصنوعی بیان کرد: این رخداد از جمله اتفاق های مبارکی است که باید به فال نیک گرفت.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی بیان کرد: در آستانه برگزاری این همایش سه گام باید برداشته شود و در این راستا تاکنون ۶ پیش‌نشست در مراکز متعدد برگزار شده و پیش نشست های دیگری نیز در مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار خواهد شد.

دبیراجرایی نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی گفت: کارگاه های علمی و کاربردی و نمایشگاه دستاوردها نیز در همین راستا برگزار می شود و لازم است همه فرهیختگان و فضلایی که دغدغه کار در عرصه فناوری را دارند به دبیرخانه این همایش بپیوندند.

وی با تاکید براینکه در کنار کارگاه های علمی و کاربردی و برگزاری نمایشگاه دستاوردها در حوزه رسانه هم اقدامات خوبی طراحی شده است، بیان کرد: لازم است فضلا و متخصصین به این همایش ورود کنند.

قاسمی با بیان اینکه فرودین ۹۹ این همایش برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش با حضور علما، فضلا و متخصصین دانشگاهی و پیامی از سوی یکی از مراجع برگزار می شود.

قاسمی اضافه کرد: پس از برگزاری همایش، گام سوم طراحی شده و در این گام حاصل همایش با ورود پژوهشگران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷/آ۳۰

[ad_2]