×
×

هشدار سردار سلامی به دشمنان:
علیه ایران دست به اسلحه ببرید در هر سرزمینی که باشید نابودتان می کنیم

  • کد نوشته: 2640
  • جانشین فرمانده سپاه به دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران هشدار داد چنانچه مرتکب حماقت شوند و علیه ایران دست به اسلحه ببرند در هر کشوری که باشند تعقیب و نابود خواهند شد. به گزارش شهرکریمه  ، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و ۲۵۰ شهدای اطلاعات آذربایجان غربی، […]

    علیه ایران دست به اسلحه ببرید در هر سرزمینی که باشید نابودتان می کنیم
  • جانشین فرمانده سپاه به دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران هشدار داد چنانچه مرتکب حماقت شوند و علیه ایران دست به اسلحه ببرند در هر کشوری که باشند تعقیب و نابود خواهند شد.

    به گزارش شهرکریمه  ، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و ۲۵۰ شهدای اطلاعات آذربایجان غربی، اظهار داشت: شهدا به فرماندهی امام راحل(ره) ما را از شر شیاطین نجات داده و جنگ بین حق و باطل را در جهان احیا و بذر بیداری اسلامی را در قلب ها و دل های انسانهای آزاده کاشتند.

    وی افزود: امروز مقابله با باطل به برکت انقلاب اسلامی از سوی میلیون ها انسان شکل گرفته و رهبری حکیم و شجاع انقلاب اسلامی که پس از امام راحل با منطق وحی و شجاعتی شایسته تحسین، این جانباز انقلاب سفینه نظام اسلامی را در میان دریاهای پر از فتنه و نفاق به ساحل نجات هدایت می کنند.

    جانشین فرمانده سپاه گفت: شهیدان دفاع مقدس و امنیت این سرزمین را تقدیر کرده و از خدای متعال شاکرم به خاطر حضور در مکانی سرشار از معنویت که به میزبانی سرداران و ۲۵۰ شهید اطلاعات برگزار شده است و حضور در جمع مردمانی با نشاط، فداکار، نجیب، خون گرم، با غیرت و مرزداران با حیا که نزدیک به ۴۰ سال است با فتنه های داخلی و خارجی در ستیز هستند، مایه افتخار است.

    وی ادامه داد: مردمان استانهای مرزی به ویژه آذربایجان غربی و کردستان چون نگینی در میان انگشتر می درخشند و در این ایام حزن با کاروان ستیز کربلا با حضرت زینب کبری(س) پیام آور عاشورای ۶۱ قمری همراه بوده و چشمانشان خیس از اشک عشق و همراهی است.

    سردار سلامی خاطرنشان کرد: حضرت عباس(ع) سمبل جوانمردی بشریت و حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین مردم به نبی(ص) پیام آوران تاریخی هستند که روز خونینی را شکل داده و اسلام را برای همیشه تاریخ حفظ کرد، امام حسین(ع) برای اصلاح امت جد خود و احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر و جاری کردن سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) قیام فرمودند.

    وی به پیام عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: اگر امام حسین(ع) و همه یاران و فرزندان او فدا شده و همه خانواده به اسارت روند نباید با کفر و فساد سازش کرده و در برابر باطل توقف کرد، کرنش و سازش با کفر و باطل در دین اسلام جایگاهی ندارد.

    جانشین فرمانده سپاه گفت: شهدا چراغ های روشن و ستاره های درخشان سپهر افتخارات و وعده های صادق ملت هستند که به وسیله آنها ما راه را می یابیم، آنان سند افتخار و اثبات پایبندی به حق و ولایت مردم ایران اند.

    وی ابراز کرد: شهدا نشان دهنده درجه ایمان، تراکم غیرت، معرفت، قلب های مطمئن و شجاع هر ملتند و به واسطه آنان جان، مال، عزت، کرامت و شرف ما حفظ شده و ما مدیون این خونهای ریخته شده هستیم.

    جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: خانواده شهدا با صبر خود دشمن را مایوس کرده و آیه شریفه امروز کافران از شما نامید شدند را محقق ساخته و دشمنان را با ناامیدی در طول تاریخ بدرقه کرده و می کنند.

    وی تصریح کرد: شهدا و خانواده های آنان منطق مقاومت و جهاد را یاد داده و بر اساس کلام امام علی(ع) هر قومی که لباس جهاد از تن خارج کند خداوند به او لباس جهالت و ذلت می پوشاند و سرزمین های آنان را دشمنان غارت کرده و موجب فقر، فلاکت و آوارگی آنان می شود.

    سردار سلامی گفت: مقام معظم رهبری شهدا را مظهر ایمان می دانند و این داستان مقاومت و ایستادگی ادامه دارد؛ دشتهای کردستان و آذربایجان غربی همه پر از خاطراتی است که کرد و ترک وحدت امت اسلامی را به نمایش گذاشته و شجاعانه در برابر شیاطین ایستادند.

    وی افزود: فرزندان شما دژهای مستحکمی برای حفظ امنیت و ناموس این مردم ایجاد و قله های موفقیت را طی کرده و در مقابل هر تهدیدی می ایستند.

    جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: اخیرا عده ای مرتجع با تحریک مزدوران یهودی و آمریکایی تلاش برای عبور از مرزها و به خطر انداختن امنیت این مردم کردند که با دست های پر توان فرزندان شما منهدم یا فراری شدند و این سرنوشت هر دست شومی است که قصد نفوذ به این خاک را داشته باشد.

    وی گفت: جوانان شما با قلبی مطمئن و شجاع نه با حرف که با عمل خود به همه دشمنان هشدار می دهند که دچار جهل و حماقت راهبردی نشده و اگر دست به اسلحه ببرند آنان را در هر سرزمینی باشند تعقیب کرده و به فرموده خدای متعال در هر کجا که به آنان دست بیابیم همه آنها را از بین می بریم.

    جانشین فرمانده سپاه با بیان این که ایران طی سالهای متمادی قدرت خود را اثبات کرده و دشمنان بزرگی ضرب و شتم ما را چشیده اند، خاطرنشان کرد: آمریکا با هر روش و راهبردی برای اقدام نظامی علیه ایران تلاش کرد شکست خورد و ماجرای صحرای طبس و تسخیر لانه جاسوسی از جمله آنها است که ماهها نیروهای ویژه خود را آموزش دادند تا گروگان های خود را نجات دهند ولی جنود الهی در برابر آنان سد شده و آیه کافران را بر مومنان راهی نیست محقق کرد.

    وی تصریح کرد: حمایت غرب و آمریکا از صدام و دخالت مستقیم آنان در جنگ خلیج فارس سبب خاری آنان شده و آخرین گلوله را ما شلیک کردیم و به ناچار به تحریم و تهاجم فرهنگی روی آوردند.

    جانشین فرمانده سپاه افزود: دی ماه سال گذشته مقابله با نیروی دریایی آمریکا شکست بدی را به آنان تحمیل کرده و عزت و مقاومت ایران را به نمایش گذاشته و موجب شکوه شد.

    وی گفت: خون هایی که در راه اسلام داده ایم محصول جریان فرهنگ شهادت و دیانت است که این فرهنگ را از مرزهای جغرافیایی عبور داده و جبهه مقاومت علیه نظام سلطه را گسترش داده است.

    سردار سلامی یادآور شد: سیاست دنیای استکبار با بن بست، شکست، ناکارآمدی و بی عملی مواجه شده و صهیونیست ها بارها از مقاومت شکست خورده اند، باید قدرت ها متوجه باشند که این جبهه شکل گرفته در جهان اسلام شکست ناپذیر است و باید با زبان ادب و سلم با آن سخن کرد.

    وی تاکید کرد: دشمن باید ضعف خود را بپذیرد تا از دادن تلفات بیشتر و تحمل شکست های بزرگ تر ممانعت کند، امروز عالم اسلام زنده و فعال است از انصار الله در یمن تا حزب الله در لبنان نمایش اقتدار مسلمین است.

    خبرگزاری رسا در ارومیه

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.