×
×

عمامه گذاری طلاب علوم دینی در قشم

  • کد نوشته: 8674
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،،همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هفت طلبه علوم دینی در شهرستان قشم معمم گردیدند. آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نائب رییس مجمع مدرسین حوزه علیمه شهر قم در این مراسم اظهار کرد: همه انتخاب ها و […]

    عمامه گذاری طلاب علوم دینی در قشم
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،،همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) هفت طلبه علوم دینی در شهرستان قشم معمم گردیدند.
    آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نائب رییس مجمع مدرسین حوزه علیمه شهر قم در این مراسم اظهار کرد: همه انتخاب ها و تصمیمات حضرت فاطمه زهرا برای رضای خداوند و مبتنی برآگاهی و بصیرت دینی بود و بر همین اساس مورد توجه همه بزرگان دین و امامن اطهار هست.
    آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به نقش طلبه ها در آگاهی قسمتی به مردم اضافه کرد: مشی طلبه باید به شکلی باشد که مردم به سمت دین گرایش پیدا نمایند و این امر لازمه اکتساب دانش و تواضع در بین مردم هست.
    امام جمعه قشم هم اظهار کرد: سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) بر محافظت اتحاد میان مسلمین بود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد.

    در انتهاء مراسم عمامه گذاری هفت طلبه علوم دینی قشم با حضور آیت الله حسینی بوشهری ، فریدون همتی استاندار هرمزگان، حسین هاشمی تختی و احمد مرادی نماینده های مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.