[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی عملکرد دبیرخانه هیئت‌مدیره برگزار شد. در این جلسه، آیت الله محمدی خراسانی و حجج اسلام و المسلمین نواب، ربانی، جعفری گیلانی، عباسی و رحیمیان موحد اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند. در ابتدای جلسه حجت […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، جلسه هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی عملکرد دبیرخانه هیئت‌مدیره برگزار شد.

در این جلسه، آیت الله محمدی خراسانی و حجج اسلام و المسلمین نواب، ربانی، جعفری گیلانی، عباسی و رحیمیان موحد اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی دبیر هیئت مدیره و دکتر خیرآبادی جانشین دبیر هیئت مدیره به تبیین دستاوردهای دبیرخانه در سال ۱۳۹۷ پرداختند و در ادامه حجت الاسلام علیلو رئیس دفتر نظارت و ارزیابی، آقای خرمی کارشناس مسئول دفتر مالی و حسابرسی و همچنین مسئول اداره هماهنگی و مکاتبات دبیرخانه هیئت مدیره به تبیین دستاوردهای سال ۱۳۹۷ و برنامه‌های در حال اجرا در سال ۱۳۹۸ دبیرخانه پرداختند.

در پایان اعضای هیئت‌مدیره مرکز خدمات ضمن تبیین دیدگاه‌ها و نظرهای خود در خصوص فعالیت‌های دبیرخانه، از تلاش‌ها و دستاوردهای قابل توجه دبیرخانه تقدیر و تشکر کردند./۱۳۷۰/ج

[ad_2]