عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انهدام مواضع تروریست‌های داعش توسط موشک‌های سپاه گفت: این کار سپاه و پخش تصاویر غرورآفرین آن سبب عزت و افتخار ملی ایرانیان است.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی که در مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) برگزار شد، با اشاره به انهدام مواضع تروریست‌های داعش توسط موشک‌های سپاه اظهار داشت: این کار سپاه و پخش تصاویر غرورآفرین آن سبب عزت و افتخار ملی ایرانیان است و مجلس از این اقدام سپاه حمایت می‌کند و داعش و حامیان آن بدانند که تحرکات و گستاخی‌های آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخذ ۷۰۰ میلیارد تومان از طلب شهرداری از دولت در سال گذشته تصریح کرد : چنین اقدامی یک کار بزرگ و قابل‌توجهی است که انتظار می‌رود بخش عظیمی از این پول در مناطق محروم و مستضعف شهر قم هزینه شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌و نقل استان در آینده افزود: نمایندگان قم بر اجرای سریع خط مترو در قم تأکید دارند و روند تکمیل قطار سریع‌السیر قم نیز به استانداری محول شده است.

امیرآبادی بابیان جدیت و توجه ویژه نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در اتمام پروژه‌ها در کنار شهرداری باشند و به تکمیل این فاز از پروژه به شهرداری قم کمک کنند که پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی نیاز به تملک ۱۸۰ پلاک مسکونی دارد.

وی با اشاره به وجود ترافیک در برخی معابر منطقه دو تأکید کرد: اگر بلوار جمهوری اسلامی تکمیل شود، به یکی از معابر اصلی شهر تبدیل خواهد شد که می‌تواند نقش قابل ‌ملاحظه‌ای را در کاهش بار ترافیکی منطقه داشته ‌باشد که امیدواریم تا پایان سال ۹۷ به‌صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی و ورزشی در منطقه دو تأکید کرد : باید برای رفع این کاستی‌ها اقدام شود و همچنین در تلاش هستیم تا چند حوزه علمیه خواهران در این منطقه تأسیس شود تا فضای فرهنگی منطقه بیشتر از پیش رو به معنویت حرکت کند.

امیرآبادی با اشاره به احداث پروژه ورزشی توسط کمیته امداد در منطقه دو تاکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر زمین و تسهیلات لازم را در این زمینه را در اختیار کمیته امداد قرار بدهد.