[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از بی‌بی سی، شرکت مخابراتی ورایزن آمریکا هم به کمپین شرکت‌های بزرگی پیوست که تبلیغات خود را از شبکه اجتماعی فیس‌بوک به خاطر حمایت این شبکه از نژاد پرستی حذف کرده اند. شرکت ورایزن به لیست فزاینده‌ای از شرکت‌های بزرگ آمریکایی همچون «بن و جری» پیوست که فیس […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه به نقل از بی‌بی سی، شرکت مخابراتی ورایزن آمریکا هم به کمپین شرکت‌های بزرگی پیوست که تبلیغات خود را از شبکه اجتماعی فیس‌بوک به خاطر حمایت این شبکه از نژاد پرستی حذف کرده اند.

شرکت ورایزن به لیست فزاینده‌ای از شرکت‌های بزرگ آمریکایی همچون «بن و جری» پیوست که فیس بوک را به علت‌عدم برخورد با پست‌های جنجالی درباره جورج فلوید و نژاد پرستی، تحریم کرده اند.

گفته می‌شود شرکت ورایزن بزرگترین تبلیغ کننده‌ای است که تاکنون از کمپین «توقف نفرت برای سود» حمایت کرده و تبلیغات خود را از رسانه‌های اجتماعی فیس بوک که شامل اینستاگرام و واتس اپ می‌شود، حذف کرده است.

سال گذشته، درآمد تبلیغاتی شبکه اجتماعی فیس بوک تقریبا به ۷۰ میلیارد دلار (۵۶ میلیارد پوند) رسید.

اوایل هفته جاری، شرکت لبنیاتی بن و جری، شرکت نورث فیس، و شرکت پاتاگونیا از جمله شرکت‌هایی بودند که به این کمپین پیوستند و از آن حمایت کردند.

مرگ جورج فلوید، یک سیاهپوست آمریکایی، به دست پلیس این کشور منجر به اعتراضات گسترده در سراسر جهان در مورد نحوه برخورد پلیس آمریکا با سیاه پوستان و نژادپرستی و نابرابری در جوامع شد.

جورج فلوید در حالی که یک افسر سفید پوست نزدیک به ۹ دقیقه زانوی خود را روی گردن وی گذاشته بود، در ماه مه در مینیاپولیس جان خود را از دست داد.

این کمپین اعلام کرده است که این اقدام در پاسخ به سابقه طولانی فیس بوک در حمایت از محتواهای نژادپرستانه، خشونت‌آمیز و دروغ صورت گرفته است.

انتهای پیام/

[ad_2]