×
×

فارس من| تعریض و بهسازی جاده ایستگاه محمدیه توسط راهداری قم

  • کد نوشته: 24489
  • [ad_1] اکبر سلیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به سو‍ژه مردمی ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «پیگیری آسفالت کردن جاده ایستگاه قطار محمدیه قم» اظهار کرد: ایستگاه قطار محمدیه در سال ۱۳۷۸ باهدف کاهش تردد قطارها، از داخل شهر قم به محور جنت آباد که جاده‌ای روستایی […]

    فارس من| تعریض و بهسازی جاده ایستگاه محمدیه توسط راهداری قم
  • [ad_1]

    اکبر سلیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در پاسخ به سو‍ژه مردمی ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «پیگیری آسفالت کردن جاده ایستگاه قطار محمدیه قم» اظهار کرد: ایستگاه قطار محمدیه در سال ۱۳۷۸ باهدف کاهش تردد قطارها، از داخل شهر قم به محور جنت آباد که جاده‌ای روستایی در بخش مرکزی استان است منتقل شد.

    وی ادامه داد: جاده ایستگاه محمدیه محور اختصاصی اداره کل راه آهن است ولی به دلیل تردد بالا و درخواست‌های مردمی، در طول سال از سوی راهداری لکه گیری می‌شد.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: از سال جاری که وظیفه احداث جاده‌های استان نیز به این اداره کل واگذار شد و در پی درخواست‌های مردمی و اعتراضاتی که به وضعیت نامناسب این جاده داشتند، این موضوع در شورای حمل و نقل مطرح شد و وزیر راه نیز بر رفع مشکلات این جاده توسط راهداری تاکید کرد.

    سلیمیان با اشاره به اینکه در ابتدا در کمیسیون ملی ایمنی راه‌ها این جاده را جزء جاده‌های مصوب آورده و برای آن کد دریافت کردیم، گفت: با برآوردی که انجام دادیم تعریض و روشنایی این جاده بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا جاده به صورت ایمن تعریض و بهسازی شود.

    وی با اشاره به اینکه خط کشی و نصب تابلوهای این محور انجام شده است، گفت: با وجود اینکه هیچ روستایی در محدوده ایستگاه راه آهن محمدیه وجود ندارد، ولی زمان شروع به کار تعریض این محور، کشاورزان با تجمع نسبت به این کار اعتراض کردند.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه طبق اعلام راه آهن قم این محور در حریم راه آهن است، خاطرنشان کرد: ما آماده آغاز عملیات اجرایی هستیم و پروژه تعریض این محور پس از آزادسازی حریم راه آهن اجرایی خواهد شد.

    انتهای پیام/۷۸۰۰۹*۴۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.