مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از انتشار فراخوان نخستین جشنواره پرچم در ۳ بخش نقاشی کودک و نوجوان، عکس و پوستر خبر داد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی اظهار کرد: تاکید بر نقش وحدت‌بخش پرچم و بیان اهمیت و جایگاه ویژه آن در ایجاد همبستگی و یکدلی […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از انتشار فراخوان نخستین جشنواره پرچم در ۳ بخش نقاشی کودک و نوجوان، عکس و پوستر خبر داد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید رفیعی اظهار کرد: تاکید بر نقش وحدت‌بخش پرچم و بیان اهمیت و جایگاه ویژه آن در ایجاد همبستگی و یکدلی شهروندان و توجه به پرچم به عنوان مهم‌ترین نشان ملی کشور از اهداف برگزاری جشنواره پرچم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم توجه به کارکردهای پرچم به عنوان یک نماد بصری و مفهومی در حیات اجتماعی و زندگی روزمره شهروندان را حائز اهمیت دانست و در ادامه با اشاره به مهلت تحویل یا ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره افزود: مهلت بخش نقاشی کودک و نوجوان تا ۱۰ بهمن‌ماه و بخش عکس و پوستر تا ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.

وی با اشاره به بخش عکس این جشنواره اضافه کرد: تمام شهروندان می‌توانند در این بخش با در نظر گرفتن شرایط آن شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم ادامه داد: در بخش عکس صرفنظر از زمینه‌های گوناگون مفاهیم ارزشی که در آن باید رعایت شود‌‌، باید پرچم را به طور مشخص محور و در مرکز توجه خود قرار دهند؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر ۱۰ عکس را به صورت تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رفیعی با اشاره به مقررات بخش عکس نخستین جشنواره پرچم تصریح کرد: آثار ارسالی باید به صورت فایل دیجیتال، در فرمت JPG و با وضوح ۳۰۰ DPI و حداقل ابعاد ۴۰×۳۰ سانتی‌متر بر روی لوح فشرده به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال و یا به صورت حضوری تحویل داده شود.

وی با اشاره به بخش پوستر این جشنواره گفت: هنرمندان گرافیست می‌توانند آثار خود را در این بخش حداکثر تا ۲۵ بهمن‌ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید دل‌آذر، ابتدای ناصر دیوان، بوستان شهدای آذر، اداره هنری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم تحویل دهند.