×
×

فرمانده کل ارتش از پایگاه شکاری شهید بابایی بازدید کرد

  • کد نوشته: 18658
  • [ad_1] به گزارش گروه دفاعی شهرکریمه به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در پایگاه شکاری شهید بابایی نیروی هوایی از اماکن این پایگاه بازدید کرد. فرمانده کل ارتش در بدو ورود به این پایگاه، طی نشست تخصصی با فرماندهان و […]

    فرمانده کل ارتش از پایگاه شکاری شهید بابایی بازدید کرد
  • [ad_1]

    به گزارش گروه دفاعی شهرکریمه به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در پایگاه شکاری شهید بابایی نیروی هوایی از اماکن این پایگاه بازدید کرد.

    فرمانده کل ارتش در بدو ورود به این پایگاه، طی نشست تخصصی با فرماندهان و خلبانان، با استماع گزارش فرماندهان در خصوص عملکرد قسمت‌های مختلف، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص صورت گرفته، بر لزوم حفظ سطح آمادگی رزمی، اکتفا نکردن به شرایط موجود و تلاش برای تقویت آن تأکید کرد.

    امیر سرلشکر موسوی ضمن بازدید از مراحل بازآماد (اورهال) جنگنده‌ها و کلاس‌های آموزش خلبانان و افسران مرکز آموزش دوره عالی رسته‌ای، از نزدیک آمادگی رزمی، تاکتیکی، تکنیکی و آموزشی خلبانان را مورد ارزیابی قرار داد.

    فرمانده کل ارتش همچنین از شبیه‌سازهای F14، F7، PC7، گردان‌های آموزشی، مرکز آموزش شهید ابوعطا و قرارگاه سربازی پایگاه شکاری شهید بابایی نیروی هوایی بازدید کرد.

    وی در نشست هم‌اندیشی با افسران دوره عالی رسته‌ای، ضمن پاسخ به سوالات آن ها توصیه‌های لازم برای ارتقا سطح کیفی آموزش‌ها و ضرورت به‌روز نگهداری معلومات را عنوان و پیشنهادهای آن ها را دریافت کرد.

    بررسی چگونگی ارتقا وضعیت پایگاه در نشست فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی نیروی هوایی و مسئولین عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این پایگاه از دیگر برنامه‌های انجام شده در این بازدید بود.

    گفتنی است امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را همراهی ‌کرد.

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.