[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی فراهانی عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که با حضور وزیر آموزش و پرورش در استانداری قم برگزار شد، گفت: انتظار داریم در سال ۹۸ در راستای در اختیار قرار دادن امکانات به آموزش و پرورش قم کارهای خوبی صورت گیرد. وی گفت: برخی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، احمد امیرآبادی فراهانی عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که با حضور وزیر آموزش و پرورش در استانداری قم برگزار شد، گفت: انتظار داریم در سال ۹۸ در راستای در اختیار قرار دادن امکانات به آموزش و پرورش قم کارهای خوبی صورت گیرد.

وی گفت: برخی از خانواده‌های قمی شرمنده فرزندانشان می‌شوند که از آنان خواسته می‌شود تا کمک‌هایی به مدارس انجام دهند که باید برای این امر فکری کرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت ادامه داد: نگاه هزینه‌ای نباید به آموزش و پرورش داشت بلکه دولت همانند نگاهی که به بخش سلامت داشته باید به این بخش نیز اینگونه نگاه کرد.

وی افزود: بیشترین شهدا و ایثارگران را فرهنگیان دارند و همواره در دفاع از نظام پیشگام بوده‌اند که بحث بیمه تکمیلی این عزیزان در حال بحرانی شدن است که باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

[ad_2]