[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، جمع کثیری از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم قم صبح دوشنبه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان با تجمع در میدان روح الله و از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در این شهر به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند. تعداد بسیاری از دانش آموزان که از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، جمع کثیری از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم قم صبح دوشنبه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان با تجمع در میدان روح الله و از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در این شهر به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند.

تعداد بسیاری از دانش آموزان که از نقاط مختلف شهر به سمت میدان روح الله حرکت کرده بودند در طول مسیر پرچم‌های سه رنگ ایران اسلامی و همچنین پلاکاردهایی مبنی بر انزجار از استکبار جهانی و آمریکا و همچنین اعلام حمایت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب در دست داشتند.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم، آیت الله محسن اراکی، مرتضی حیدری فرماندار قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، جمعی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید حوزه، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی قم نیز در این راهپیمایی حماسی حضور داشتند.

راهپیمایی کنندگان در طول این مسیر شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر اسرائیل» و «آمریکا در چه فکریه؛ ایران پر از بسیجیه» سر دادند و انزجار خود از مستکبران و جنایتکاران جهان به ویژه آمریکا و رژیم اشغالکر قدس را اعلام کردند.

مردم ولایت مدار قم در این راهپیمایی با شعارهای خود و پلاکاردهایی همچون «هیهات من الذله» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» که در دست داشتند ضمن نفی هرگونه سازش و مذاکره با آمریکای جنایتکار خواستار هوشیاری کامل در برابر توطئه‌های دشمنان و همچنین حفظ اقتدار نظام و کشور توسط مسئولان شدند.

سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران است.

[ad_2]