فعالان عرصه حمل و نقل   طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر قم و پلیس راهور استان تجلیل شدند. به گزارش شهرکریمه ،همایش گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و تجلیل از فعالان این عرصه پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای […]

فعالان عرصه حمل و نقل   طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر قم و پلیس راهور استان تجلیل شدند.

به گزارش شهرکریمه ،همایش گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و تجلیل از فعالان این عرصه پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا قاری‌قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم طی سخنانی به همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در راستای رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و تکمیل زیرساخت‌ها برای دوچرخه‌سوارها و عابرین پیاده اقدامات مطلوبی در سال‌های آینده انجام دهیم؛ چراکه این ظرفیت‌ها می‌توانند مشکلات حمل و نقل و عمومی را کاهش دهند.

همچنین عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه ایجاد محدودیت برای حمل و نقل خصوصی گسترش حمل و نقل عمومی را به دنبال دارد، تصریح کرد: قم یکی از کلانشهرهایی است که در عرصه توسعه حمل و نقل ریلی در گروه پیشتازان قرار دارد و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از دستاوردهای این بخش باشیم.

لازم به ذکر است، افتتاح پل عابر پیاده بلوار غدیر پردیسان با حضور جمعی از مسئولان شهری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و اهدای نمادین۴۰ دستگاه تاکسی جدید به صورت نمادین به رانندگان از دیگر بخش‌های این همایش بوده است.