×
×

فوتسالِ ورشکسته در شوک/ دومین تیم لیگ پیروزی هم منحل گردید!

  • کد نوشته: 9484
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که شرکت تاسیسات دریایی با انتشار اطلاعیه ای و به علت مشکلات مالی از تیمداری در لیگ برتر فوتسال انصراف داد تا امتیاز این تیمِ پرافتخار منحل گردد. به فاصله چند روز پس از انصراف تاسیسات، تیم فوتسال آتلیه شهر قم هم […]

    فوتسالِ ورشکسته در شوک/ دومین تیم لیگ پیروزی هم منحل گردید!
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که شرکت تاسیسات دریایی با انتشار اطلاعیه ای و به علت مشکلات مالی از تیمداری در لیگ برتر فوتسال انصراف داد تا امتیاز این تیمِ پرافتخار منحل گردد. به فاصله چند روز پس از انصراف تاسیسات، تیم فوتسال آتلیه شهر قم هم از شرکت در مسابقات لیگ برتر انصراف داد تا فوتسال ایران دچار شوک بزرگی گردد.

    رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه شهر قم در صحبت با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که این تیم قدرت شرکت در لیگ برتر را ندارد و تا روز شنبه (فردا) نامه انحلال این تیم به صورت رسمی ابلاغ می گردد اما شرایط به شکلی پیش رفت که پیش از آغاز هفته جدید، صاحب باشگاه آتلیه انحلال این تیم را با انتشار اطلاعیه ای رسانه ای نمود.

    اکنون فوتسال ایران در فاصله کمتر از سه ماه تا آغاز لیگ برتر با چالش بی پیشینه ای مواجه شده هست و علامت های ورشکستگی خود را روزانه زیادتر عیان می کند. آتلیه در حالی قید تیمداری در لیگ برتر را زد که منحصرا یکسال در سطح اول فوتسال ایران حاضر بود و به علت عدم پشتیبانی از این تیم، عمر فعالیت حرفه ای اش کوتاه ماند.

    علی کفاشیان ریاست کمیته فوتسال جوابی به ارتباط ها و پیگیری های خبرنگار مهر با این وجود، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ به خبرنگار مهر با این وجود، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ به می گوید راهی برای جلوگیری از انصراف تیم ها وجود ندارد و کمیته فوتسال در این زمینه بی تقصیر هست! سلیمانی با بیان اینکه این مشکلات ریشه در مشکلات اقتصادی کشور دارد، به کوشش کمیته فوتسال برای پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات فوتسال و کمک مالی به باشگاه ها از این طریق اشاره نمود.

    سال ۹۷  در حالی آغاز شده که تیم پرافتخار تاسیسات از لیگ کنار کشیده و آتلیه شهر قم هم با سرمایه شگرف بازیکنان و هوادارانش، قصد تیمداری ندارد. بی انگیزگی و ناامیدی در فوتسال سخن اول را می زند و با شرایطی که حاکم شده، بعید نیست تعداد تیم های منحل شده زیادتر از این هم بشود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.