به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری فارس، مهم ترین و مهم ترین بازی لیگ دسته اول روز سه شنبه در مسجد سلیمان برگزار می گردد. نفت مسجدسلیمان صدرنشین مسابقات میزبان تیم رتبه چهارمی نساجی مازندران هست. نتیجه این بازی برای تمامی مدعیان صعود به لیگ برتر مهم هست. شاگردان محمود فکری اگر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری فارس، مهم ترین و مهم ترین بازی لیگ دسته اول روز سه شنبه در مسجد سلیمان برگزار می گردد. نفت مسجدسلیمان صدرنشین مسابقات میزبان تیم رتبه چهارمی نساجی مازندران هست. نتیجه این بازی برای تمامی مدعیان صعود به لیگ برتر مهم هست. شاگردان محمود فکری اگر در این بازی برنده گردند صعودشان به لیگ برتر حتمی می گردد و نخستین تیم صعود کننده در شهر نخستین ها می باشد اما نساجی رقیب سختکوش و قدرتمندی هست که به سادگی تسلیم نخواهد گردید.

نساجی پس از چند تغییر و دگرگونی سکان هدایتش به جواد نکونام رسید تا شاید این بازیکن پیشین لالیگا و مربی اسبق تیم ملی بتواند نساجی را به لیگ برتر برساند. اگر نساجی در این بازی برنده گردد تنور لیگ در دو هفته ما بقی داغ تر خواهد گردید.

طرفداران نفت مسجدسلیمان برای برگزاری جشن صعود به ورزشگاه خواهند رفت اما به شرطی که قرمزپوشان نساجی جشن انها را خراب نکنند. 

 فجرسپاسی دیگر مدعی صعود به لیگ برتر هم میزبان تیم مس کرمانی هست که هیچ شانسی برای صعود ندارد و منحصرا برای دفاع از اعتبارش بازی می کند در نتیجه برتری فجر در این بازی دور از ذهن نیست بخصوص اینکه فجرسپاسی در این روزها بسیار عالی نتیجه گرفته هست. 

 خونه به خونه دیگر مدعی  صعود هم پس از باخت در انزلی و سقوط به رتبه سوم جدول میزبان شهرداری ماهشهر هست. شهرداری ماهشهر که در رتبه یازدهم هست به اندازه بازیکنان خونه به خونه داعیه ندارد. در نتیجه حدس برد خونه به خونه در این مسابقه هم غیر منتظره نخواهد بود. 

 بادران هم که سرمربی اش در غم از دست دادن مادرش عزادار شده یک بازی راحت با تیم پرحاشیه و سقوط کرده صبای شهر قم دارد. بادران منحصرا روی کاغذ شانس صعود دارد ولی برای دفاع از اعتبارش در ادامه لیگ با تمام توان بازی می کند البته به شرطی که تیم صبا اصلا وجود بیگانه داشته باشد تا مقابل تیم بادران قرار بگیرد!

بادران منحصرا روی کاغذ شانس صعود دارد ولی برای دفاع از اعتبارش در ادامه لیگ با تمام توان بازی می کند البته به شرطی که تیم صبا اصلا وجود بیگانه داشته باشد تا مقابل تیم بادران قرار بگیرد!ملوان هم در خانه یک بازی راحت با تیم سقوط کرده راه آهن خواهد داشت. شاید در این بازی نادر دست نشان سرمربی ملوان به بازیکنان جوانش زیادتر بازی بدهد و این مسابقه مجال خوبی برای افزایش گل های زده ملوان هست!

شاید در این بازی نادر دست نشان سرمربی ملوان به بازیکنان جوانش زیادتر بازی بدهد و این مسابقه مجال خوبی برای افزایش گل های زده ملوان هست!گل گهر سیرجان تیم هشتم جدول لیگ میزبان تیم در خطر سقوط شهرداری تبریز هست که هفته گذشته حواشی بسیاری داشت. در این مسابقه هم سیروس دین محمدی به سبب اخراج در هفته گذشته روی نیمکت تیمش حضور نخواهد داشت. شهرداری برای ماندن دست کم به ۴ امتیاز از سه بازی ما بقی اش احتیاج دارد. 

 ایرانجوان بوشهر زیادتر از همه تیم های دیگر در خطر سقوط هست و برای بقا باید سه امتیاز از تیم اکسین البرز بگیرد. برابر یا باخت ایرانجوان امکان دارد این تیم را به سقوط بسیار نزدیک تر کند. اکسین که حال و روز خوشی ندارد هم خیلی با داعیه نیست و این روزها به همه تیم ها می بازد!

اکسین که حال و روز خوشی ندارد هم خیلی با داعیه نیست و این روزها به همه تیم ها می بازد!شاگردان علی سامره پس از برده نیمه کاره ۷ بر صفر مقابل صبای شهر قم این هفته به مصاف تیم ماشین سازی خواهند رفت. حتی اگر در بازی های ما بقی اش نتیجه نگیرد.

برق جدید شیراز هم باید به مصاف آلومینیوم اراک برود تیم های رتبه دوازدهم و سیزدهم جدول هم در خطر سقوط می باشند و شاید برابر دستاوردی مطلوب برای هر دو تیم باشد.

در این هفته نیز شاهد حضور داوران معروف لیگ برتری در مسابقات لیگ دسته اول هستیم.

نام های داوران و برنامه مسابقات هفته سی و دوم لیگ دسته اول:

سه شنبه – ۲۸ فروردین ۹۷‏
ماشین سازی تبریز – مس رفسنجان، ساعت ‏۱۷‏، ورزشگاه بنیان دیزل ‏ تبریز ‏
وحید کاظمی – علی اکبر شگرف پور – جواد قنبریان – محمدباقر پورباقر – ناظر : حبیب الله شیرازی

نفت مسجدسلیمان – نساجی مازندران، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان
بیژن حیدری – بابک داوری – جلیل شعرانی – محمدحسین ترابیان – ناظر: ایرج دیدگاهی – ناظر مخصوص: فریدون اصفهانیان

فجر سپاسی شیراز – مس کرمان، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه شهیددستغیب ‏ شیراز ‏
موعود بینادی فر – قهرمان نجفی – براتعلی مولوی – میثم حیدری – ناظر: رسول فروغی

ایرانجوان بوشهر – اکسین البرز، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر ‏
اشکان خورشیدی – علی دودانگه – مهرداد نجفی – رضا قاسمی – ناظر: فرشید فرح نیا
آلومینیوم اراک – آینده سازان برق جدید ‏شیراز، ساعت‏ ۱۷، ورزشگاه امام خمینی ‏ (ره) اراک ‏
حسن اکرمی – حمید سبحانی – احسان تیموری – مسلم مشهدی – ناظر: اسماعیل آمری
گل گهر سیرجان – شهرداری تبریز، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه مخصوص سیرجان
رضا عادل – محمدجواد مداح – علی اکبر نوری – محمدرضا تارخ – ناظر: بابک ابزار بر
بادران تهران – صبای شهر قم، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه کارگران ‏ تهران ‏
عبدالبنی پورخلف – رحیم حاجی پور – ولی کاوسی – شبیر بهروزی – ناظر: کریم اصغرزاده
ملوان بندرانزلی – راه آهن تهران، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه تختی ‏ بندرانزلی
امید جمشیدی – رضا درویش – مرتضی فاطمی صدر – رضوان سرشار – ناظر: اصغر بیاتی
خونه به خونه  مازندران – شهرداری ماهشهر، ساعت ‏۱۷‏‏، ورزشگاه هفتم تیر ‏ بابل ‏
یاسر همرنگ – محمدرضا ابوالفضلی – حسن انتظاری – محمد ملکی پویا – ناظر: علی اکبر جهانی – ناظر مخصوص: حسین عسکری