×
×

قاضی‌زاده هاشمی: حکم دادگاه برای رضا خاتمی در برابر جرم بزرگش اندک است

  • کد نوشته: 18951
  • [ad_1] امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، درباره خسارت‌های فراوان اظهارنظر محمدرضا خاتمی مبنی بر تقلب ۸ میلیونی در انتخابات و ایراد اتهام سنگین به جمهوری اسلامی گفت:‌ محمدرضا خاتمی یکی از شخصیت‌هایی است که متأسفانه در دعوای قدرت، نظر اکثریت مردم را برنتابیده و از صحنه قدرت کنار […]

    قاضی‌زاده هاشمی: حکم دادگاه برای رضا خاتمی در برابر جرم بزرگش اندک است
  • [ad_1]

    امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه، درباره خسارت‌های فراوان اظهارنظر محمدرضا خاتمی مبنی بر تقلب ۸ میلیونی در انتخابات و ایراد اتهام سنگین به جمهوری اسلامی گفت:‌ محمدرضا خاتمی یکی از شخصیت‌هایی است که متأسفانه در دعوای قدرت، نظر اکثریت مردم را برنتابیده و از صحنه قدرت کنار گذاشته شد. 

    وی افزود: تهمت و اتهام بزرگ محمدرضا خاتمی به عنوان یکی از افراد یک جریان سیاسی علیه نظام مقدم جمهوری اسلامی در حالی اعلام شده است که آنها سال‌ها در کرسی نمایندگی مجلسی حاضر بودند که خون هزاران شهید برای آن داده شده بود و او روزگاری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و برادر او رئیس جمهور بود.

    عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: حداقل انتظار از محمدرضا خاتمی آن بود وقتی نمک خورده است نمکدان نشکند و حیثت نظامی که در آن اعتبار پیدا کرده بود حفظ کند.

    وی با بیان اینکه محمدرضا خاتمی در اتهام زنی تقلب به نظام جمهوری اسلامی تنها نیست و چهره‌های کوچک و بزرگ دیگری در این ماجرا درگیر بوده و با همدستی آنان علیه نظام اتهام سنگینی را به جمهوری اسلامی وارد کردند.

    قاضی‌زاده هاشمی گفت: نظام ایران اسلامی با محوریت ولی فقیه، نظامی دینی و برخواسته از احکام الهی است ضمن اینکه مردم‌سالاری دینی مستقر در این نظام هم برپایه راستی، صداقت و درستی است و همین مردم‌سالاری دینی تابلوی تمام عیار برای نجات بشر امروز از لیبرال دموکراسی است.

    عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: متأسفانه آقای خاتمی و همدستان او با اتهام تقلب به نظام جمهوری اسلامی شأن این نظام الهی را در سطح لیبرال دموکراسی‌های فشل دنیا پایین آورده و به جهانیان خسته و دل‌زده از این همه دروغ که به دین پناه آورده بودند این گونه القا کردند که جمهوری اسلامی هم مانند بقیه حکومت‌هاست.

    وی گفت:‌ خطای بزرگ خاتمی و همدستانش در پایین آوردن شأن نظام ایران اسلامی در دنیا بیش از جایگاه شهدای عزیزی است که خون آنها بر زمین ریخته و باعث خسارت‌های مادی، ایجاد یأس و ناامیدی به ایران و اعطای فرصتی جدید برای دشمنان علیه کشورمان بوده است.

    قاضی‌زاده هاشمی افزود:‌ اتهام تقلبی که محمدرضا خاتمی به ایران در انتخابات وارد کرد خطا در حق اسلام و مردم‌سالاری برگرفته از شریعت الهی است و اقدام او علیه تابلوی تمام عیار نجات بشریت و اسلام است و به نظر می‌رسد که او به دنبال آن است که اینگونه القا کند که حکومت ایران اسلامی مانند حکومت‌های متخلف دنیا است و نباید به آن امید بست.

    وی افزود: خطای تاریخی محمدرضا خاتمی و همدستان او به نظام جمهوری اسلامی که بعد از هزاران سال بعد از حکومت امیرالمؤمنین علی (ع) تشکیل شده بود روشن کردن کبریتی زیر این نظام و آتش زدن آن است.

    قاضی‌زاده هاشمی گفت: هیچ دادگاهی نمی‌تواند مجازات واقعی نسبت به جرمی که محمدرضا خاتمی علیه جمهوری اسلامی انجام داده است را تعیین شده و احکام حقیقی و در خور این جرم بزرگ را صادر کند. 

    عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجازات اعلام و تعیین شده برای محمدرضا خاتمی در اتهام به جمهوری اسلامی در برابر جرم بزرگ و حرف خیانت‌باری که علیه کشورمان زده است کوچک است.

    وی گفت: نمی‌دانم علیه جرم بزرگی که محمدرضا خاتمی و همدستان او و خیانت فراوانی که به جمهوری اسلامی کرده‌اند می‌توانیم دادگاهی در سطح این جرم بزرگ تشکیل دهیم یا خیر؟ ولی قطعا تاریخ و مردم بزرگ ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان درباره اتهام بزرگ محمدرضا خاتمی به جمهوری اسلامی قضاوت خواهد کرد.

    عضو هیأت رئیسه مجلس درباره جولان رسانه‌های معاند بر اظهارات محمدرضا خاتمی گفت:‌ وی و دوستان‌شان سال‌های سال است که بلندگوی رسانه‌های معاند و مخالفین جمهوری اسلامی هستند.

    وی با اشاره به اظهارنظر یکی از مسئولین رژیم صهیونیستی درباره اصلاح طلبان گفت:‌ او گفته بود که برخی از افراد جریان اصلاحات سرمایه‌های این رژیم در ایران هستند و وقتی دشمن خدا، دشمن مستعضفین، دشمن مسلمین، دشمن مؤمنین، دشمن انقلاب اسلامی و دشمن ملت ایران از برخی اصلاح‌طلبان به عنوان سرمایه‌شان یاد می‌کنند نشان‌دهنده آن است که اقدامات و رفتارها و اتهام‌های محمدرضا خاتمی به نظام جمهوری اسلامی منجر به چنین اظهارنظری از سوی مسئول رژیم صهیونیستی شده است.

    وی گفت: اظهارنظرهای محمدرضا خاتمی و برخی از اصلاح‌طلبان موجب تهیه خوراک برای رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی شده است. این در حالی است که جریان اصلاح‌طلب در دوره‌ای دولت داشته‌ و در مجلس حاضر بوده‌اند و به نظر می‌رسد که اظهارنظرهای آنها برای اعتباربخشی نزد رژیم صهیونیستی است.

    عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ امیدوارم خدا از سر تقصیرهای محمدرضا خاتمی و همدستان‌‌شان در اتهام‌زنی به حکومت ایران اسلامی بگذرد چرا که آنها برای ۲ روز دنیا خیانت بزرگی را در حق ملت و قلب‌های آزاده جهان کرده‌اند. متاسفانه آزادیخواهان جهان تحت سیطره دولت‌هایی هستند که با رژیم صهیونیستی ارتباط خوبی دارند و به نظر می‌رسد اظهارنظرها و گفتارهای محمدرضا خاتمی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن کمک کرده است.

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «دادگاه سران فتنه ۸۸ را برگزار کنید» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.