کارگردان سریال حضرت موسی(ع) گفت: در این سریال وقایع تاریخی زمان قبل از تولد حضرت موسی(ع) و بعد از تولد ایشان به تصویر کشیده می‌شود. به گزارش شهرکریمه جمال شورجه پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به زحمات مرحوم فرج‌الله سلحشور در ساخت سریال‌های مذهبی اظهار داشت: تلاش ما جهانی‌شدن […]

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) گفت: در این سریال وقایع تاریخی زمان قبل از تولد حضرت موسی(ع) و بعد از تولد ایشان به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش شهرکریمه جمال شورجه پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به زحمات مرحوم فرج‌الله سلحشور در ساخت سریال‌های مذهبی اظهار داشت: تلاش ما جهانی‌شدن این سریال همانند مجموعه حضرت یوسف (ع) است.

وی با اشاره به حساسیت‌های مجموعه حضرت موسی(ع) برای ادیان مسیحی، یهودی و مسلمانان افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ فیلم و مجموعه درباره این پیامبر عظیم‌الشأن ساخته‌شده که آخرین آن‌ها مجموعه‌ای ۱۶۰ قسمتی در برزیل بود.

کارگردان مجموعه حضرت موسی(ع) با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای ساخت این مجموعه گفت: ایشان پس از ساخت مجموعه تلویزیونی مردان آنجلس، در یک جلسه صمیمی به ما سفارش و توصیه به ساخت این سریال کردند.

شورجه با تأکید بر ‌لزوم نظارت مراجع عظام تقلید و علما بر سریال حضرت موسی(ع) گفت: تمامی تلاش و همیت ما این است تا این سریال بر اساس آیات قرآن ساخته شود.

وی با اشاره به محتوای این مجموعه گفت: در این سریال وقایع تاریخی زمان قبل از تولد حضرت موسی(ع) و بعد از تولد ایشان به تصویر کشیده می‌شود.

منبع: تسنیم