[ad_1] به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، مادران و خانواده‌های شهدا، بازماندگان مکتبی هستند که در طول ۴۰ سال انقلاب و حتی سال‌های مبارزه با طاغوت، فاطمی‌وار فرزندانی را پرورش دادند که حق را، با جوهر جان و خون سرخ‌شان امضا کردند. البته نکتۀ مهمی که در طول این مدت مورد غفلت جامعه مانده، […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرکریمه، مادران و خانواده‌های شهدا، بازماندگان مکتبی هستند که در طول ۴۰ سال انقلاب و حتی سال‌های مبارزه با طاغوت، فاطمی‌وار فرزندانی را پرورش دادند که حق را، با جوهر جان و خون سرخ‌شان امضا کردند.

البته نکتۀ مهمی که در طول این مدت مورد غفلت جامعه مانده، تجلیل از مادرانی است که این دلاوران را پرورش داده و در این راه تقدیم کرده‌اند.

به همین مناسبت، هفتمین جشنواره اسوه‌های مقاومت که با سخنرانی محمدهادی هدایت، مداحی حسن شالبافان و حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده شهید اصغر پاشاپور، از همرزمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی با هدف بزرگداشت مقام مادران، همسران و دختران شهدا برگزار می‌شود.

 

ک/ قدردانی از اسوه‌های صبر و مقاومت

 

این برنامه چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه، ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در سالن همایش قدس در مجتمع علمی پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در خیابان ۱۹ دی برگزار می‌شود. /۸۸۲/ک ۳۰۳/

[ad_2]