[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع صدای مردم به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در یادمان شهدای گمنام شهرقدس اظهار داشت: روز ۹ دی روز خدا و مقابله با نفاق و شر اشرار و این روز مردم است و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تجمع صدای مردم به مناسبت گرامیداشت ۹ دی در یادمان شهدای گمنام شهرقدس اظهار داشت: روز ۹ دی روز خدا و مقابله با نفاق و شر اشرار و این روز مردم است و در ۱۲ فرودین ۵۸ مردم که به جمهوری اسلامی رای دادند امام(ره) پیامی دادند که امروز نخستین روز حکومت الله است.

وی افزود: ۹ دی یوم الله است چون مردم برای اقامه حق به میدان آمدند و مردمی که قیام کرده‌اند و در مسیر قله‌ها استقامت نشان می‌دهند و عده‌ای دوست ندارند ایستادگی و آقایی مردم را ببینند که پای هزینه‌های مقاومت نیز ایستاده‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان داشت: سلوک اجتماعی مردم توحیدی است و به فضل الهی روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و هر گاه مردم به میدان آمدند گام‌های بلندی برداشتند و مردم حرف دارند و باید حرف مردم را به گوش جان شنید.

قمی گفت: تبلیغ امر طرفینی در اسلام است و باید تفاهم شکل گیرد تا عزم‌ها به سمت اهداف والا شکل گیرد و قدم اول شنیدن و درد مردم داشتن است و اگر مسئول دردمند نباشد نمی‌تواند گرهی را باز کند و خلاصه تبلیغ آن است که مردم عهده دار مسائل خود باشند و انتخاب مردم مهم و محترم است.

وی ادامه داد: لذا دولت، دولت ماست ولی انتخاب مردم است و محترم است و لذا انتخاب‌ها باید عالی تر باشد و به برکت مردم و مجاهدین یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم و پیگیری دردهای مردم امروز به عهده مسوول است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند حرف خود را چگونه بزنند و صف خود را از اشرار جدا کنند و حساب مردم از مزدوران و مواجیب بگیران و اشرار که مرکز دیالیز را خراب می‌کنند، جداست و متاسفانه در این چند روز ۲ نفر از بیماران مرکز فوت کردند و مردم هرگز مرکز دیالیز و خیریه را خراب نمی‌کنند.

قمی گفت: مردم و حامیان انقلاب صاحب انقلاب هستند و باید پشتیبان و حامی مردم باشیم و نوجوانان و جوانان این کشور قطعا توان آباد کردن کشور و حل آن را دارند و باید میدان به آن‌ها داده شود و ظرفیت‌های ویژه گره‌گشا خواهد بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نابخرد آمریکا به مردم ما فشار می‌آورد و سر سلسله ابلیسیان آمریکا است و از دشمنی که با وقاهت از پا درآوردن ایران حرف می‌زند، نمی‌گذریم و مردم گره‌گشا خواهند بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: در مرکز دیالیز عده‌ای خیر برای بازسازی آن پیشگام شده‌اند و ضامن آینده درخشان شهر قدس روضه سیدالشهدا و روضه‌های خانگی است و تا شرک و کفر هست مبارزه است و تا مبارزه است ما هستیم. /۸۸۲/ ۱۰۲/

[ad_2]