[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، طی حکمی از سوی حجت الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه تیپ ۸۳ رسماً افتتاح شد. فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق (ع) هدف از راه انداری این قرارگاه را انسجام […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، طی حکمی از سوی حجت الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه تیپ ۸۳ رسماً افتتاح شد.

فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق (ع) هدف از راه انداری این قرارگاه را انسجام در خدمات رسانی روحانیون رزمی تبلیغی در امر خدمات رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه عنوان کرد.

حجت الاسلام علی لقمان‌پور بیان داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا، گردان‌های تیپ ۸۳ از همان روز اول در امر ضد عفونی کردن معابر و نقاط مختلف استان قم اقدام کردند و بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز میلاد امام عصر (عج) و توصیه ایشان مبنی بر کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه، تصمیم فرماندهی تیپ ۸۳ بر این شد که قرارگاهی متشکل از گردان‌های تیپ ۸۳ جهت مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه شکل گیرد.

وی در ادامه بیان داشت قرارگاه متشکل از ۸ کمیته است که از مهمترین این کمیته‌ها می‌توان به کمیته معیشت و ارزاق اشاره کرد که وظیفه آن توزیع ارزاق جمع آوری شده در بین نیازمندان می‌باشد.

فرمانده قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق (ع) همچنین گفت: گستره خدمات رسانی در مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه در سطح کشور است.

[ad_2]