×
×

قضات در بررسی پرونده‌ها و صدور احکام دقت و سرعت داشته باشند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 22332
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام‌ شکرالله بهرامی ظهر پنجشنبه در همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح که در مجتمع قضایی قم برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ضرورت تحول در دستگاه قضایی، اظهار داشت: تحول در قوه قضائیه باید از درون و آنچه به صلاح مردم بوده آغاز شود. […]

    قضات در بررسی پرونده‌ها و صدور احکام دقت و سرعت داشته باشند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام‌ شکرالله بهرامی ظهر پنجشنبه در همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح که در مجتمع قضایی قم برگزار شد، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ضرورت تحول در دستگاه قضایی، اظهار داشت: تحول در قوه قضائیه باید از درون و آنچه به صلاح مردم بوده آغاز شود.

    وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از آسیب زدن به ارکان قوه قضائیه افزود: شاخص‌هایی مانند کادرسازی، برنامه محوری، انقلابی ماندن، دقت در صدور احکام قضایی، حفظ آبروی مجرمان و خانواده آنان، اجرای احکام صادره، حراست از سلامت دستگاه قضایی و غیره باید در دستور کار باشد.

    وی اطاله دادرسی را یکی از آفت‌های قضایی دانست و تصریح کرد: باید همگان برای حفظ سلامت دستگاه قضا تلاش کنند.

    رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: قضات باید در بررسی پرونده‌ها و صدور احکام دقت و سرعت داشته باشند.

    وی با تأکید بر اینکه اخلاق‌مداری و مدارا با مردم در قوه قضائیه در دستور کار باید قرار بگیرد، افزودد: متاسفانه هجمه‌ها و ظلم‌های زیادی علیه نیروهای مسلح انقلاب اسلامی وجود دارد.

    برخی برای اهداف سیاسی خود به نیروهای مسلح حمله می‌کنند

    حجت الاسلام بهرامی با انتقاد از اینکه برخی برای اهداف سیاسی خود به نیروهای مسلح حمله می‌کنند، افزود: نیروهای مسلح با اقتدار و تمام توان خود در حال دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

    وی ضمن تأکید بر اینکه همگان باید حامی نیروهای مسلح باشند، تصریح کرد: باید قبل از آنکه فردی از نیروهای مسلح را به دادگاه بکشانند درباره وی تحقیقات لازم به عمل آید و ابعاد مختلف موضوع تبیین شود.

    رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح از مخدوش شدن امنیت کشور جلوگیری می‌کنند که این اقدامی بزرگ است، تصریح کرد: تعجیل در موضع‌گیری‌ها درباره تخلفات افراد در نیروهای مسلح امری نادرست است.

    وی اظهار داشت: چندی قبل به‌واسطه برخورد با خانم بدحجابی در یکی از پارک‌های تهران، پلیس عملکرد خوبی داشت ولی علیرغم این کنترل اوضاع ولی بازهم هجمه سازی‌های رسانه‌ای بر نیروی انتظامی وارد شد.

    حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه دنیا به دنبال افزایش اختیارات پلیس‌های خود است، افزود: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته میزان رضایتمندی از عملکرد سازمان قضایی نیروهای مسلح به ۸۵ درصد رسیده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.