[ad_1] سعید قلندری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه سال‌ها برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به میدان رفته و هر سال در پایان فصل با بی مهری رو به رو شده، گفت: حدود ۵۰ درصد مبلغ قراردادم از فصل گذشته را طلب دارم و از باشگاه شکایت کردم، از سال‌های قبل […]

[ad_1]

سعید قلندری در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه سال‌ها برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به میدان رفته و هر سال در پایان فصل با بی مهری رو به رو شده، گفت: حدود ۵۰ درصد مبلغ قراردادم از فصل گذشته را طلب دارم و از باشگاه شکایت کردم، از سال‌های قبل تر هم مطالباتی دارم که البته همه را بخشیدم. بحث بدهی باشگاه یک موضوع تکراری است که هر سال تکرار می‌شود.

فوتسالیست قمی در ادامه در خصوص وضعیت نماینده قم برای حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: در حالی که فقط ۲۰ روز تا زمان اعلام شده برای آغاز لیگ برتر مانده، وضعیت فوتسال قم همچنان نامشخص است و معلوم نیست آقایان قرار است چگونه و با چه برنامه‌ای وارد مسابقات شوند.

وی درباره وضعیت فعلی خود گفت: دو ماه است به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و شرایط مناسب خود را حفظ کردم. با دو تیم برای فصل بعدی رقابت‌ها صحبت‌هایی انجام دادم و به زودی مقصد بعدی من مشخص می‌شود. برای پیوستن به یک تیم دیگر یا باید قید طلب خود را بزنم و قراردادم را فسخ کنم و یا صبر کنم تا باشگاه وضعیتش مشخص شود و پس از آن با تیم دیگری قرارداد ببندم.

گفتنی است با اعلام کمیته فوتسال، قرار است فصل جدید لیگ برتر با حضور ۱۴ تیم از هفتم شهریور ماه آغاز شود و فوتسال قم در این رقابت‌ها یک نماینده دارد.

[ad_2]