[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در شب بیست و هشتمین روز از ماه صفر همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شهر مقدس قم یکپارچه غرق در سوگ و عزاست. ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در شب وفات پیامبر مهربانی ها، در حضرت حضرت معصومه(س) […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در شب بیست و هشتمین روز از ماه صفر همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شهر مقدس قم یکپارچه غرق در سوگ و عزاست.

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت در شب وفات پیامبر مهربانی ها، در حضرت حضرت معصومه(س) گرد هم آمده‌اند و با شرکت در مراسم‌ های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به سوگواری می پردازند.

در شب بیست و هشتم صفر دسته‌های مختلف عزاداری از نقاط مختلف شهر قم رهسپار حرم حضرت معصومه(س) شده و با حضور در حرم مطهر به سینه زنی و سوگواری می پردازند.

در مسجد مقدس جمکران نیز مراسم های شب رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی(ع) با حضور زائران و منتظران در حال برگزاری است.

فردا صبح نیز مراسم های ویژه این روز از نخستین ساعات صبح برگزار شده و برپایی دسته عزاداری نیروهای مسلح استان که از مسجد امام حسن عسکری تا حرم حضرت معصومه(س) حرکت خواهد کرد از جمله این برنامه‌هاست.

مراسم های ویژه عزاداری صبح فردا در بیوت مراجع عظام تقلید و دفتر مقام معظم رهبری برگزار شده و برگزاری این مراسم ها تا روز پایانی ماه صفر ادامه دارد.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]