[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم های سوگواری و عزاداری از دیشب در نقاط مختلف شهر قم برپا شده و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت با شرکت در مراسم‌های عزاداری به سوگواری می پردازند. حرم حضرت معصومه(س) این روزها میزبان خیل عظیم زائران است که […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم های سوگواری و عزاداری از دیشب در نقاط مختلف شهر قم برپا شده و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت با شرکت در مراسم‌های عزاداری به سوگواری می پردازند.

حرم حضرت معصومه(س) این روزها میزبان خیل عظیم زائران است که از نقاط دور و نزدیک خود را برای شرکت در مراسم‌های عزاداری این ایام به این مکان مقدس رسانده اند.

مراسم های ویژه حرم مطهر از دیشب آغاز شده و پیش از ظهر امروز نیز مراسم عزاداری ویژه بانوان با سخنرانی حجت الاسلام مرادی و مداحی حاج سیدمهدی میرداماد برگزار شد. بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز مراسم ویژه عزاداری و قرائت خطبه فدکیه با سخنرانی حجت الاسلام میرزامحمدی برگزار می‌شود.

در دفتر مقام معظم رهبری در قم و بیوت مراجع عظام تقلید نیز مراسم‌های ویژه عزاداری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شد.

در میعادگاه منتظران مسجد مقدس جمکران نیز مراسم های عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) از دیشب آغاز شده است.

دسته های عزاداری نیز از مساجد و حسینیه های شهر قم و مدارس علمیه رهسپار حرم حضرت معصومه(س) شدند تا این مصیبت بزرگ را به دخت موسی بن جعفر(س) تسلیت بگویند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]