مدیر منطقه مخابرات قم با تاکید بر تاثیر فضا های ارتباطی بر رفتار افکار عمومی در حوزه های اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی گفت : بستر های ارتباطات باید در اختیار نشر معارف دینی و معنویت باشد و این فضا کاملا حقیقی است. به گزارش شهرکریمه،مهندس دهناد مدیر منطقه مخابرات قم خاطر نشان کرد :  نگاه […]

مدیر منطقه مخابرات قم با تاکید بر تاثیر فضا های ارتباطی بر رفتار افکار عمومی در حوزه های اجتماعی سیاسی فرهنگی اقتصادی گفت : بستر های ارتباطات باید در اختیار نشر معارف دینی و معنویت باشد و این فضا کاملا حقیقی است.

به گزارش شهرکریمه،مهندس دهناد مدیر منطقه مخابرات قم خاطر نشان کرد :  نگاه وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران به قم نباید صرفا یک نگاه منطقه ای و محلی باشدچراکه قم خاستگاه انقلاب وپایگاه مرجعیت جهان تشیع است و به فرموده مقام معظم رهبری شهری است در تراز بین المللی بنابر این در موضوع فناوری اطلاعات باید به این مقوله توجه بیشتری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت همکاری شرکت مخابرات با مراکز حوزوی دانشگاهی و پژو هشی مستقر در استان قم می تواند به هم افزایی بیشتری منجر شود

مدیر منطقه مخابرات قم  همچنین تاکید کرد: تلاش ما توسعه کمی و کیفی بسترهای مخابراتی استان قم بوده و سرمایه گذاری های خوبی هم انجام شده است اما تا وضع مطلوب فاصله زیادی داریم و باید از سرمایه گذاری های مردمی در چارچوب اقتصاد مقا ومتی حمایت کنیم.

مهندس دهناد  با توجه به پیشرو بودن استان قم در زمینه فناوری اطلاعات اعلام داشت حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع حضور انها در شهرک فناوری اطلاعات می تواند به توسعه سرمایه گذاری در این بخش کمک کند.