×
×

قم| سرلشکر نامی: ایران سد راه قدرت طلبی رژیم اسرائیلی در منطقه هست/ داعش برای مبارزه با ایران طراحی شده بود

  • کد نوشته: 9862
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی حرف‌های صدام برای تصرف ایران در یک هفته را مرور کرد و اضافه کرد: شهدا با ازخودگذشتگی و ایثار، صدام و همه ابرقدرت‌ها را به شکست و اعتراف به شکست وا‌داشته و در مقابل خیانت‌های افرادی مثل بنی‌صدر در داخل و […]

    قم| سرلشکر نامی: ایران سد راه قدرت طلبی رژیم اسرائیلی در منطقه هست/ داعش برای مبارزه با ایران طراحی  شده بود
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

    وی حرف‌های صدام برای تصرف ایران در یک هفته را مرور کرد و اضافه کرد: شهدا با ازخودگذشتگی و ایثار، صدام و همه ابرقدرت‌ها را به شکست و اعتراف به شکست وا‌داشته و در مقابل خیانت‌های افرادی مثل بنی‌صدر در داخل و لشکر دشمن در مرزها  ایستادند.

    جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی، ایران را دولت نیرومند منطقه قرائت کرد و اظهار کرد: دشمن می‌داند نمی‌تواند با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مبارزه کند برای همین نگاهش به درون بوده و برنامه‌هایی برای ایجاد چند دستگی بین مردم و نظام جمهوری داشته و می‌خواهند از این راه بر ایران غلبه کنند.

    وی دشمن را در مقابل قدرت ایران ضعیف دانست و دنبال کرد: سازمان‌های بین‌المللی در مقابل قدرت ایران سکوت کرده و استعمارگران برای مبارزه با ایران برای ثبات رژیم اسرائیلی در منطقه کوشش می‌کنند و ایران را سد راه قدرت‌طلبی رژیم اسرائیلی در منطقه می‌دانند.

    سرلشکر نامی به بیان اغراض امریکا و انگلستان در منطقه پرداخت و اظهار کرد: اولین هدف امریکا و انگلستان ایجاد امنیت دائمی برای اسرائیل در منطقه  بوده و پس از آن گسترش سرزمین اسرائیل، دسترسی به جایگاه ها بزرگ انرژی در جهان و مالکیت و اشرافیت به آن و علاوه بر این دسترسی و اشرافیت به جایگاه ها فرهنگی  اسلامی هست.

    وی شروع برنامه فروپاشی کشورهای اسلامی را از سال ۱۹۸۳ اعلام نمود و ابراز کرد: طراحی و ایجاد قدرتی به اسم داعش در منطقه برای فروپاشی کشورهای اسلامی توطئه‌ای بود که از سال ۱۹۸۳ شروع گردید و خواستگاه این اشخاص را در عربستان قرار داده‌اند.

    فرمانده دوران جنگ و دفاع مقدس تدبیر مقام معظم رهبری برای مبارزه با داعش را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: اگر تدبیر مقام معظم رهبری و ازخودگذشتگی فرماندهان نبود امروز داعش در تهران بود و شاهد وضعیتی بدتر از دمشق و سوریه در تهران و ایران بودیم زیرا داعش برای مبارزه با ایران طراحی‌شده بود.

    جانشین مرکز راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: اگر جمهوری اسلامی و شهدای مدافع حرم نبودند هیچ‌کس نمی‌توانست جلوی داعش و دشمن بایستد و نمی‌توانیم نسبت به این مبحث بی‌تفاوت باشیم و باید برای مبارزه با دشمن جبهه مقاومت را پشتیبانی و تقویت نماییم.

    وی ابراز کرد: ما سربازان آقا بوده و باید قدرت نظامی و فرهنگی خود را افزایش داده و در کنار قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران که همان مردم می باشند مسیر تاریخ را عوض نماییم و مردم شهر قم به‌عنوان افرادی که همیشه در پشتیبانی ولایت و رهبری پیش‌قدم بوده‌اند در سال ۴۲ توانسته‌اند مسیر تاریخ را عوض نمایند.

    سرلشکر نامی اعتبار و اعتبار مردم شهر قم را یادآوری کرد و اظهار کرد: دنیا در عبور هست و از روز شروع جنگ ۳۷ سال گذشته و باید در جهت رضای خداوند و سربلندی اسلام گام نهاده و اذن ندهیم آمریکا و انگلستان به اغراض خود در منطقه دست پیدا نمایند و اسلام را تضعیف کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.