– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، ضمن گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی مبحث مقاومت و مبارزه با دشمنان و دفاع از […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، امیر دریادار تورج حسنی مقدم در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، ضمن گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی مبحث مقاومت و مبارزه با دشمنان و دفاع از مرزهای آبی را بنا بر رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار خود قرار داده هست.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مهم‌ترین کارهای در حال پیگیری ارتش گفت: استحکام‌بخشی دیپلماسی کشور، مراقبت از مرزهای آبی برای تأمین امنیت رفت و آمد کشتیرانی و ارتقاء جایگاه کشور در مجامع بین‌المللی ازجمله مهم‌ترین اقداماتی می باشند که نیروی دریایی ارتش در حال پیگیری و انجام هست.

وی با اهتمام بر اینکه نیروی دریایی ارتش مأموریت‌های خود را با محوریت ولایت به‌خوبی انجام  می‌دهد، اضافه کرد: حالا نیروی دریایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی و توان نظامی و قدرت بازندگی قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دفاع از منفعت های و مراجع ملی کشور در آب‌های سرزمینی و آزاد و آب‌های انحصاری و اقتصادی و فلات قاره ازجمله فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش می باشند.

حسنی مقدم با اشاره به پیشرفت‌های قابل‌توجه ارتش در حوزه ساخت امکانات زیردریایی ابراز کرد: نیروی دریایی ارتش دو فروند کلاس غدیر را به ناوگان نیروی دریایی اضافه کرده که با انجام این کار به‌آسانی امکان  غافلگیر کردن دشمن و انجام مأموریت در زیرآب به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش با سربلندی با فاصله دو هزار کیلومتری از مرزهای دریایی و آب‌های ساحلی در خلیج عدن، سرخ و مدیترانه مأموریت خود را انجام می‌دهد، تصریح نمود: به‌زودی در اقیانوس اطلس هم با تکیه به نیروهای متخصص خود به انجام مأموریت خواهد پرداخت.

  جانشین فرمانده نداجا در ادامه به برنامه‌های آموزشی این نیرو اشاره نمود و گفت: نیروهای مؤمن و انقلابی با تبعیت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری و بدون وصل بودن به هیچ عقبه‌ای کار دفاع از مرزهای آبی کشور را انجام می‌دهند.

کنگره شهید فهمیده و ۳۰۰ شهید بخش مرکزی شهر قم برگزار گردیدامام‌جمعه شهر قم: در بودجه سال ۹۸، به ظرفیت‌های داخلی و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه توجه گرددقم| دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: شعر آئینی عشق به محمد(ص) و اهل بیت(ع) هست