– خبر ها استانها – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد شبهه بر علیه تشیع اضافه کرد: اصلی‌ترین وظیفه طلاب علوم دینی شناخت شبهه هایی هست که توسط ملحدین مطرح می‌شود. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم […]

– خبر ها استانها –

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد شبهه بر علیه تشیع اضافه کرد: اصلی‌ترین وظیفه طلاب علوم دینی شناخت شبهه هایی هست که توسط ملحدین مطرح می‌شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر قم گفته بود: منافقان در آیات مکرر قرآن کریم از بدترین انسان‌ها هستند، یکی از مهم‌ترین مسائلی که مسلمین باید به خوبی نسبت به آن شناخت دارا باشند این هست که دشمنان خود را شناخته و تحرکات آن‌ها را کاوش کنند.

 طلاب از ظرفیت‌های فضای سایبری برای فعالیت‌های اجتماعی بهره‌گیری کنندایجاد کرسی درس خارج فقه برای اساتید و طلاب سطوح عالی آذربایجان شرقی‌عمامه‌گذاری طلاب دزفول با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار گردید+ عکس

استاد حوزه علمیه شهر قم اظهار کرد: مهم‌ترین پشتوانه مسلمین قرآن کریم هست که تبری جستن از دشمنان به ویژه ملحدین و نفی کنندگان خدا از بارزترین آن‌ها هست.