[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه از قم، رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش پسران از ۱۹ تیرماه در قم برگزار می‌شود و ۴ روز نیز به طول می‌انجامد تا سالن مجهز اسکواش قم میزبان یک رویداد مهم ورزشی کشوری شود. با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیئت اسکواش استان قم و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه از قم، رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش پسران از ۱۹ تیرماه در قم برگزار می‌شود و ۴ روز نیز به طول می‌انجامد تا سالن مجهز اسکواش قم میزبان یک رویداد مهم ورزشی کشوری شود.

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیئت اسکواش استان قم و موافقت فدراسیون اسکواش، رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال در خانه اسکواش قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

بهره مندی قم از یک سالن اسکواش مجهز و دارای امکانات استاندارد برای برگزاری مسابقات رسمی سبب شده تا فدراسیون اسکواش برای برگزاری این مسابقات در قم درنگ نکند. مناسبت دیگر برگزاری این رقابت‌ها در قم مصادف شدن رقابت‌ها با دهه کرامت است.

این در حالی است که اسکواش قم با وجود بهره مندی از سالنی مجهز به دلیل قرار گرفتن خانه اسکواش در حاشیه شهر با مشکلاتی برای جذب علاقمندان به این رشته مواجه است. به عبارت دیگر چالش هیئت اسکواش قم برای جذب جوانان و نوجوانان علاقمند به این رشته، در دسترس نبودن فضاهای ورزشی این رشته در سطح شهر قم است.

اسکواش قم در بخش پایه در حال رشد است که آخرین موفقیت این رشته به مسابقات یزد جونیور بازمی گردد به طوری که علیرضا صفری اسکواش باز نونهال قمی نفر اول جدول پلیت کمتر از ۱۱ سال در مسابقات یزد جونیور شد.

[ad_2]