×
×

قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد/ انتقاد از روند قم هراسی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 28179
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی قم را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند، اظهار داشت: من موافق نیستم که برخی استان‌ها جاده را بسته‌اند و […]

    قم نباید مقصد مسافران نوروزی باشد/ انتقاد از روند قم هراسی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسافران نوروزی قم را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند، اظهار داشت: من موافق نیستم که برخی استان‌ها جاده را بسته‌اند و این کار اقدام درستی نیست، اما هشدارهای لازم باید داده شود.

    وی با تأکید بر اینکه بنای ما تعطیلی هتل‌ها و مهمان پذیرها نیست، گفت: باید موارد بهداشتی به طور کامل رعایت شود، الزاماتی هم که وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام می‌کند اجرایی شود.

    همه پزشکان قم باید در دسترس باشند

    استاندار قم با انتقاد از روند قم هراسی از سوی برخی افراد، افزود: این اظهارات به گونه‌ای است که گویی همه مشکلات از قم است، در حالی که قم اولین استانی بود که وجود بیماری کرونا را کشف کرد، هیچ مطالعه‌ای هم قطعیت ندارد که قم مبدأ این بیماری باشد.

    وی با اشاره به مطالبات در خصوص در دسترس بودن پزشکان در ایام مبارزه با کرونا، گفت: نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی باید فعالیت همه پزشکان را رصد کند، در شرایطی که همه شهروندان با این بیماری دست به گریبان هستند نباید برخی پزشکان صحنه را خالی کنند، همانگونه که مرخصی همه مدیران دستگاه‌های دولتی در این ایام لغو شده است.

    در مراکز خرید رعایت موارد بهداشتی دیده نمی‌شود

    سرمست با بیان اینکه در مراکز خرید رعایت موارد بهداشتی دیده نمی‌شود، عنوان کرد: یا باید رعایت بهداشت الزامی شود و یا زمان فعالیت‌ها محدود شود، پذیرفتنی نیست که در این شرایط سلامت مردم نادیده گرفته شود، تعطیل نبودن مراکز خرید به معنای عادی بودن شرایط نیست.

    استاندار قم با گلایه از حضور کمرنگ بخش خصوصی در کمک برای مبارزه با کرونا، گفت: انتظار من از بخش خصوصی بیش از چیزی است که وجود دارد، در همه استان‌ها بخش خصوص به صورت جدی پای کار آمده است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.