مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم، معاون سازگاری امور اقتصادی استاندار شهر قم تدوین سند اشتغال استان را موردتوجه قرارداد و اظهار کرد: سند اشتغال استان شهر قم بر مبنای برنامه محوری در دست تدوین بوده که در این سند وظیفه ها تمام دستگاه‌های اجرایی و استانی کاملاً روشن و مشخص‌شده […]

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم،

معاون سازگاری امور اقتصادی استاندار شهر قم تدوین سند اشتغال استان را موردتوجه قرارداد و اظهار کرد: سند اشتغال استان شهر قم بر مبنای برنامه محوری در دست تدوین بوده که در این سند وظیفه ها تمام دستگاه‌های اجرایی و استانی کاملاً روشن و مشخص‌شده هست.

غضنفری افزود: اقدامات کارشناسی و دقیقی روی سند اشتغال استان در حوزه تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری، مراجع اعتباری دولتی، مراجع اعتباری بخش خصوصی و تسهیلات بانکی در سند اشتغال استان موردتوجه بوده و نقش هریک از عاملان دخیل در آن به‌درستی تشریح و مشخص‌شده هست.

وی با اهتمام بر رویکرد استان در بخش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه استان عنوان نمود: رویکرد استان در موضوعات توسعه‌ای و اشتغال پشتیبانی و استفاده از حجم و توان‌بخش خصوصی هست، بالغ‌بر ۷۰ درصد مراجع اعتباری در نظر گرفته‌شده در سند اشتغال استان از طریق بخش خصوصی و مراجع اعتباری بانکی در نظر گرفته‌شده هست.

معاون سازگاری امور اقتصادی استاندار شهر قم گفته بود: سند اشتغال استان مبنای کار و فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت و بررسی کارکرد و فعالیت دستگاه‌های استانی نیز بر مبنای میزان تحقق تعاریف و توقع ها خواسته‌شده در این سند بررسی و احصاء می‌شود.

غضنفری تصریح کرد: امید می‌رود تا انتهاء سال شاهد تحقق توقع ها مدنظر در سند اشتغال باشیم، تحقق و عمل به سند اشتغال استان دگرگونی چشمگیری در توسعه و پیشرفت استان شهر قم خواهد داشت.

وی با اشاره به ارزش اشتغال در سند اشتغال استان تصریح نمود: قسمت استانی اشتغال برای تمام استان‌های کشور به‌زودی از طرف دولت ابلاغ می‌شود، هدف استان در مساله اشتغال رسیدن به بهای تک‌رقمی هست.