[ad_1] به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی شهرکریمه؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: برخورد کریمانه و ممزوج با شجاعت و حکمت ولی امر مسلمین این بار هم حجت مجددی شد در برابر ناباورانی که فکر می‌کنند در برابر امریکای قلدر راهی جز تسلیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی شهرکریمه؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: برخورد کریمانه و ممزوج با شجاعت و حکمت ولی امر مسلمین این بار هم حجت مجددی شد در برابر ناباورانی که فکر می‌کنند در برابر امریکای قلدر راهی جز تسلیم و کرنش پیدا نمی شود. 

در ابتدای این بیانیه آمده است: این روزها که در اواخر خرداد پر ماجرا قرار داریم یک بار دیگر برخورد حکیمانه، پر صلابت و حاکی از درایت و رای سدید پیر پرچمدار انقلاب اسلامی با جناب آبه شینزو  نخست وزیر ژاپن که به  حساب خود حامل پیام رییس جمهور بی‌شخصیت و بدسابقه ایالات متحده برای کشورمان بود خلقی را به خود مشغول کرده است.

در ادامه تاکید شده است: به نظر می رسد دو ملت ایران و ژاپن بیش از بقیه فهمیدند که کدامین ثروت مهم‌تر است، عقل کامپیوتری ژاپنی یا عقل استراتژیک و الهام گرفته از منشأ وحیانی ایرانی!

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است: برخورد کریمانه و ممزوج با شجاعت و حکمت ولی امر مسلمین این بار هم حجت مجددی شد در برابر ناباورانی که فکر می‌کنند در برابر امریکای قلدر راهی جز تسلیم و کرنش پیدا نمی شود. میراث دار حقیقی امام خمینی (ره) هنرمندانه روحیه انقلابی را با دیپلماسی درآمیخت و به درستی ثابت کرد اگر روزی آن عزیز سفر کرده و راحل عظیم‌الشان امت با همه لطافت اعلام کرده بود « با وجود آقای خامنه ای دیگر خیالم راحت است و برای (رهبری ) آینده دغدغه‌ای ندارم» حقا که این بیان یک روح و بشارت رحمانی و آسمانی بوده است .

کانون دانشگاهیان دانشگاهیان ایران اسلامی همچنین تاکید کرد: اینک صلابت مومنانه رهبری فرزانه باطل‌السحر تمام وعده‌های دروغین و وعیدهای پوشالی راس استکبار شده است. ترامپ بد سرشت که فکر می کرد با به کارگیری تئوری مرد دیوانه و فرستادن پیک های بی خاصیت می تواند ملت ایران را به خضوع بکشاند اینک کم کم می فهمد که به مشاورانی بدتر و مفلوک تر از خود دچار شده است و با طناب پوسیده آنان در چاهی آویزان شده است که نه با دست و پا زدن های  نظامی و اطلاعاتی و حتی سیاسی و اقتصادی سازمان های عریض و طویلش و نه با پترو دلارهای مزدوران سخیف  ذلیل منطقه‌ای اش به نجات و رهایی نمی رسد. 

در ادامه این بیانیه آمده است: چه زیبا جوابی بود آنگاه که فرمود فتوای شرعی من بر حرمت ساخت  سلاح هسته‌ای است و چنانچه روزی ما چنین عزمی داشتیم اراده مانع امثال ترامپ بی‌اثر بود و این که وقتی آمریکایی‌ها می‌گویند ما قصد سرنگونی جمهوری اسلامی را نداریم ترجمه  واقعی اش آن است که نه این که ندارند بلکه به عجز و استیصال خود در تحقق چنین هدف شومی اعتراف می کنند اما زهی وقاحت که ثروت و قدرت نداشته خود را نیز می خواهند با حقه بازی نه تنها معامله که گرانفروشی کنند.

این تشکل دانشگاهی در ادامه بیانیه خود آورده است: امریکایی ها با فرستادن امثال آبه می خواستند از یک سو امنیت بخشی دروغین خود را یک بار دیگر با بهای گزاف به گاوهای شیرده منطقه بفروشند که اجرایی شدن معامله بزرگ قرن این خیانت قطعی به آرمان فلسطین قسمتی از آن است و از سویی به بازوان منطقه ای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت روحیه یاس و تسلیم را تلقین کنند اما پیام اقتداری که از سوی طلایه دار جبهه ایمان و عدالت و مقاومت مخابره شد دوست و دشمن را به تحسین واداشت و خونی دوباره در شریان  ملت های مسلمان  و آزادی خواهان عالم تزریق نمود.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در این راستا با کمال امتنان و تاکید بر رهروی و اطاعت همه جانبه از ولایت امر امت و دعوت همگان و بویژه قوای سه گانه و تمام نهادهای نظام به امتثال و تلاش برای تحقق منویات معظم له اعلام  می دارد در آغازین روزهای دهه چهارم ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی ) خدا را بر این نعمت بزرگ شاکریم و برای تحقق همه اهداف و آرمان های اسلام عزیز، امام راحل (ره) و ملت انقلابی ایران و نیز در جهت حفظ و حراست از تمامی دستاوردهای شهیدان همیشه شاهد و مبارزان و مجاهدان راستین راه حق در عرصه های علمی اقتصادی فرهنگی سیاسی اجتماعی و.. از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 

انتهای پیام/

[ad_2]