×
×

لاریجانی: قاچاق زخم مزمن کشور هست

  • کد نوشته: 12965
  • – خبر ها سیاسی – به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه  پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، ، علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی، در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، راننده های و راهداری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید، ضمن تبریک روز و هفته حمل و نقل به […]

  • – خبر ها سیاسی –

    به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه  پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، ، علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی، در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، راننده های و راهداری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید، ضمن تبریک روز و هفته حمل و نقل به راننده های،گفت: از دست‌اندرکاران وزارت راه به سبب برپایی این جلسه تشکر می‌کنم. امروز دردمندانه مطالب خود را مطرح کردید؛ همان گونه که شما دوستان گفتند در ماه‌های گذشته مکررا تشکل‌های شما در مجلس حاضر گردیدند و مسائل را مطرح نمودند.

    درخواست لاریجانی از کمیسیون‌های مجلس در مورد بودجه ۹۸

    ریاست مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس و کمیسیون‌های متفاوت نیز پیگیر مسائل شما بودند، من نیز سفارش نموده بودم مشکلات شما را پیگیری کنند. مشکلات شما مکرر هست و باید حل گردد.

    قسمتی از توسعه کشور به عهده سامانه حمل و نقل کشور هست

    وی بیان کرد: قسمتی از توسعه کشور به عهده سامانه حمل‌و‌نقل کشور هست، یکی از شاخص‌های کشورهای توسعه یافته نیز نظام حمل و نقل هست باید دید که از چه کیفیتی بهره مند هست و چه نظام انضباطی دارد.

    نماینده مردم شهر قم در مجلس با بیان اینکه در کشور بخش مهمی از توسعه بر عهده شماست، گفت: کمتر بنگاه اقتصادی داریم که کار حمل و نقل را نداشته باشد، از کارگاه‌های کوچک تا بنگاه‌های بزرگ با حمل و نقل سر و کار دارند. کار شما به مقداری موثر هست که اگر خللی به وجود آید برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌شود.

    عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دنبال کرد: تعداد راننده های و اتومبیل‌هایی که به کار شما ذی ربط هست چه کامیون و چه اتوبوس نشان‌دهنده ظرفیت کار در این زمینه در کشور هست به همین سبب جایگاه شما بسیار با اهمیت هست و باید به نیازهایتان توجه گردد.

    لاریجانی عنوان نمود: ایده ای که شما در مورد تشکل‌ها دادید معقول هست، من از آقای اسلامی، وزیر محترم راه و آقای حسن‌نیا که متصدی امور می باشند می‌خواهم در تصمیم‌گیری‌ها قطعا با تشکل‌ها مشورت نمایند و از ظرفیت تخصصی آنان و مشکلاتی که لمس کرده‌اند استفاده نمایند؛ گرچه در کشور ما عادت نبود اما به مرور زمان خوب تر گردید؛ وقتی دستگاه‌های اجرایی می‌خواهند تصمیمی دریافت کنند، دستورالعملی بدهند و بخشنامه‌ای صادر کنند از کارمندان خود برای آماده کردن متن‌ها استفاده می‌کردند اما از تشکل‌ها استفاده نمی‌کنند که این اقدام برای کشور خسارت به دنبال داشت.

    وزیر راه و شهرسازی از تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده نماید

    ریاست مجلس اضافه کرد: این مساله در مجلس هم بود، وقتی که ما در کمیسیون‌ها و صحن مجلس می‌خواستیم برای اصناف تصمیم دریافت کنیم نماینده دولت نظر می‌داد اما خود نماینده اصناف یا تشکل نظر نمی‌داد تا تصمیم‌گیری گردد که این اشکال در آیین‌نامه برطرف گردید.

    وی یادآور گردید: وقتی که بحثی ذی ربط به صنفی در مجلس ارزیابی می‌شود در کنار نماینده دولت، نماینده صنف نیز دعوت شده و هر دو گفت وگو می‌کنند، حتی در صحن مجلس نیز نظرات نماینده صنف ذی ربط مثل اتاق بازرگانی و … نیز عرضه می‌شود. نمایندگان حرف‌های آنان را می‌شنوند و پس از آن تصمیم می‌گیرند، ما از این اقدام آسیب نکردیم، گرچه امکان دارد تفاوت نظر میان دولت و نماینده اصناف وجود داشته باشد اما وقتی که در کنار هم قرار می‌گیرند تصمیم درست‌تری گرفته می‌شود، حتی سفارش می‌کنم آقای اسلامی که همین روحیه را دارند نیز از تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌ها استفاده نمایند، آنان نیز شرایط کشور را فهم می‌کنند، همه در یک کشور بزرگ گردیدیم.

    لاریجانی تصریح کرد: در شرایط سخت هم شما حضور داشتید و توقع درستی هست، پس من سفارش می‌کنم این کار را دنبال کنید تا مشکلات عزیزان در خود بخش‌ها دیده شده و حل گردد.

    حدود ۶۰۰ هزار نفر راننده در کشور وجود دارد

    ریاست نهاد قانونگذاری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ هزار نفر راننده در کشور وجود دارد، دنبال کرد: ۴۰۰ هزار ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در کشور وجود دارد، که خوب هست.

    وی با بیان اینکه حمل و نقل جاده‌ای حدود ۲۵۰ میلیون مسافر را جابه جا می‌کند که هیچ بخش دیگری این قسمت را ندارد، عنوان نمود: شما امکان رفع مسائل کشور را به خوبی دارید و این ظرفیت هست که در کنار آن چالش‌هایی نیز وجود دارد  البته این چالش‌های به وجود آمده موقتی می باشند و باید به سرعت به آنان رسیدگی گردد.  

     لاریجانی با اشاره به چالشهای صنعت حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: عدم تناسبی که بین عرضه و درخواست ها در حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد امکان دارد راننده‌ها را در شرایط تحریم دلواپس کند که ورود کالا در بندرهای کم و مشکلات ما افزون گردد.

    ریاست مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از جهتی درست هست و این مبحث را رد نمی‌کنم، آمریکا بر علیه ایران تحریم‌هایی انجام داده و به صورت طبیعی و رسمی ورود کالاها کم می‌شود اما آیا این مبحث در حمل و نقل مؤثر هست؛ من فکر می‌کنم عکس ساده‌ای وجود دارد، قطعا چنین رخدادی رخ نمی‌دهد، دل شما را تهی نکنند.

    وقتی که تحریم آغاز می‌شود رویکرد کشور به سمت تولید داخلی می‌رود

    وی گفت: وقتی که تحریم آغاز می‌شود رویکرد کشور به سمت تولید داخلی می‌رود چون چاره‌ای غیر از این ندارد البته از گذشته باید این اقدام انجام می‌شد، اقتصاد مقاومتی که رهبری معظم مکررا اعلام نمودند و سیاست‌های آن را ابلاغ کردند برای آن بود که رویکرد تولید داخل گسترش پیدا نماید،  گرچه تا حدودی این مبحث پژوهشگر گردید ولی به جدیت نشد اما در حال حاضر وادار می باشند.

    لاریجانی اضافه کرد: در حال حاضر وادار می باشند تولید داخل را افزایش دهند، گرچه موجب عدم تعادل در قیمت‌هاست اما موجب می‌شود به تولید داخل زیادتر توجه گردد. با افزایش تولید داخلی احتیاج به ناوگان حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند که ذی ربط به شماست. وقتی بنگاه اقتصادی کار می‌کند در ابتدا باید شما نیازش را تأمین کنید در نتیجه این مبحث یک وجه آن هست.

    ریاست مجلس دنبال کرد: در شرایط تحریم راه‌های دیگری نیز برای استفاده از حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد، با همسایگان مراودات زیادی داریم که این مبحث به گسترش حمل و نقل جاده‌ای کمک می‌کند اما در این مبحث وزارت راه باید به فراهم آوردن راه‌های مواصلاتی توجه بیشتری کند تا راننده های راحت‌تر کار کنند، در این شرایط امکان وسیع‌تری پیدا می‌کنیم.

    آب معضل بنیادی در کشور است

    وی تصریح کرد: من اعتقاد دارم این که گاهی در بعضی رسانه‌ها مباحثی گفته می‌شود با شرایط جور درنمی‌‌آید و نباید روحیه شما را خراب کردن کنند. شرایط در وقتی که عادی گردد که می‌شود وضع تماما متمایز خواهد گردید، حال در نوع سرمایه‌گذاری در کشور و غیره.

    لاریجانی بیان کرد: حرکت جهشی که در ساختمان‌سازی که در حال حاضر دنبال می‌شود و در قانون برنامه هم آمده که موجب تغییر بافت کهنه می شود  به خارج ذی ربط نیست و به داخل ذی ربط هست، باید به آن اهتمام گردد. در حال حاضر آقای اسلامی اظهار کردند طرح‌هایی دارند که در حال پیگیری هست که برای کشور اشتغال و برای شما رونق ایجاد می‌کند.

    ریاست مجلس با بیان اینکه سواحل مکران که در قانون برنامه به عنوان راهبرد طرح شده مبحث مهمی هست، عنوان نمود: در کشور ما آب معضل بنیادی هست و استان‌های متفاوت درگیر آن می باشند اما ما ساحل‌های بسیار گسترده داریم  که ابزارها مختلفی مثل آب، گاز، ابزارها زیربنایی تقریبا مفید، زمینه برای سرمایه‌گذاری و زمینه برای سکنا دارد.

    وی با بیان اینکه شما در افق ۵۰ ساله که ببینید به سبب مساله آب، جابه‌جایی سکونت ایجاد  می‌شود، اقرار کرد: برای این مبحث باید وزارتخانه نفت، صنعت و راه فکری کنند ما هم پیگیری قضیه هستیم چون که از مباحث با اهمیت کشور هست. این مبحث تعداد زیادی شغل در کشور تولید می‌کند که احتیاج به سرمایه‌گذاری دارد اما می‌توان از سرمایه‌گذاری داخلی نیز استفاده نمود.

    نماینده مردم شهر قم در مجلس تصریح کرد: وقتی پروژه‌ای خوب تقویت گردد می‌توان از سرمایه‌گذاری‌های بیگانه نیز استفاده نمود، علاوه بر این سرمایه‌گذاری‌های داخلی نیز به کار گرفته می‌شود.

    ریاست مجلس  اضافه کرد: اینکه القاء گردد چون کشور تحریم هست همه کارها قفل می‌شود، درست نیست، یکی از آقایان مطلبی گفت مبنی بر اینکه مقدار زیادی از مسائل داخلی هست، درست هست. اهتمام می‌کنم این امور بن‌بست نیست، آنان می‌خواهند مسائل را به گونه‌ای جلوه دهند که به بن‌بست دست یافته، ایران کشور کوچکی نیست و نیروی انسانی مناسب، خبره و جان بر کف، امکان و ثروت زیادی دارد، اگر اینها به هم وصل گردند آن طور که آنان می‌گویند نیست.

    وی با بیان اینکه گاهی حرف‌هایی زده می‌شود که روحیه‌ها را خراب کند، یادآور گردید: وزیر خارجه سابق آمریکا که ریاست جمهور عجیب و غریب این کشور وی را برکنار کرد، معتقد هست که ریاست جمهور آمریکا طوری درشت سخن می‌زند که طرف مقابل جا بخورد، ما در مبحث کشور کره شمالی نیز بنایی بر جنگ نداشتیم اما به گونه‌ای سخن گفتیم که مسئولین منطقه گمان کردند ما می‌خواهیم بجنگیم به همین سبب آنان کوتاه آمدند.

    ایرانیان با صبر می باشند و می‌دانند چه طور عمل کنند

    ما ظرفیت‌های زیادی در ایران داریم که می‌توان فعال کرد که ذی ربط به کار شماست، نگرانی نداشته باشید مشکل شما برطرف می‌شود.

    ریاست قوه مقننه با بیان اینکه افق کار شما حتی در دوران تحریم نیز به آسیب شما نیست، بیان کرد: شرایط تولید داخلی به گونه‌ای افزایش پیدا می‌کند که کار برای شما تولید می‌شود، گرچه عدم تعادل هست اما اگر طرح‌های مسکن راه بیفتد و کارهای تولیدی کشور فعال‌تر گردد که قطعا ما در این زمینه‌ها پیگیری می‌کنیم و در بودجه ۹۸ توجه خاص خواهیم کرد شرایط برای شما تغییر می‌کند.

    وی دنبال کرد: رهبری معظم جدیدا به مسئولین کشور فرمان دادند قانون بودجه مورد تجدیدنظر قرار گیرد و توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد.

    عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  بیان کرد: امروز هم جلسه‌ای برای همین مبحث داشتیم که می‌تواند رونقی در کارها منجمله کار شما به وجود آورد که باید عملیاتی گردد، افق‌های آینده اینچنین نیست و جای نگرانی ندارد.

    حمل و نقل ریلی و جاده‌ای مکمل هم می باشند

    ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی می‌گویند ایران به سمت مسیرهای ریلی حرکت می‌کند، در نتیجه وقتی اتکای کار بر مسیر ریلی گردد حمل و نقل جاده‌ای کاهش پیدا می‌کند، این سخن دقیق نیست. حمل و نقل ریلی و جاده‌ای مکمل هم می باشند، اینچنین نیست یکی توسعه پیدا نماید و دیگری به خواب رود.

    وی دنبال کرد: وقتی زنجیره حمل و نقل ریلی از شمال به جنوب، از شرق به غرب کامل گردد ظرفیت زیادی بار ترانزیتی پیدا می‌کند، این ظرفیت بار ترانزیتی مقدار زیادی هست و همه آن با ریل انجام نمی‌شود و به شما نیز احتیاج هست.

    ریاست قوه مقننه با بیان اینکه بعضی از مسائلی که مطرح می‌شود خام هست و اگر تجزیه و آنالیز گردد و با توجه به تجربیات دنیا مورد توجه قرار گیرد اشتباه آن مشخص می‌شود، یادآور گردید: اینها می‌توانند دست به دست هم دهد و موجب توسعه گردد.

    ریاست مجلس با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی فعالیت‌های حمل و نقل بیان کرد: مدتی قبل گزارش‌هایی در مورد مسائلی که شما نیز مطرح کردید به من داده گردید، در یکی از گزارش‌ها مدعا شده بود بعضی کامیون‌داران که به بندرهای می‌روند ۷ یا ۸ روز و گاهی زیادتر برای بار معطل می‌شوند اما بعضی دیگر همان روز اول بار خود را دریافت می‌کنند، این کار دغل‌بازی و فساد هست و شفاف‌سازی نیست البته من همان جا اظهار کردم این مبحث را دیوان محاسبه های و وزارت اطلاعات پیگیری کنند، این امور روحیه راننده های را خرد کرده و آنان را دلسرد می‌کند.

    وی دنبال کرد: وقتی که یک نفر یک روزه بار می‌برد و بعضی دیگر باید ۷ یا ۸ روز معطل بماند، روحیه‌اش خراب می‌شود و دلسرد می‌شود نباید اینچنین باشد، از آقای اسلامی خواهش می‌کنم کارهای لازم را در مورد این مبحث انجام دهد. علاوه بر این آقای حسن‌نیا بازرسی بگذارد، نگذارند در ذهن راننده های این مسائل ایجاد گردد. این مباحث باید خاتمه پیدا نماید، به من اظهار کردند چه کسی و کجا این کار را انجام می‌دهد، اگر آقای حسن‌نیا می‌داند پیگیری کند و برخورد کند، اگر نمی‌داند ما گزارش دهیم تا برخورد کنند، این نوعی خیانت در این شرایط سخت هست.

    تأمین اجتماعی راننده های جدیدالورود در قانون بودجه آورده گردد

    لاریجانی با بیان اینکه این مباحث با شفاف‌سازی برطرف می‌شود، گفت: یکی از کارهایی که می‌تواند به واضح سازی کمک کند استفاده از تکنولوژی IT‌ و خدمات اینترنتی هست. اگر خدمات اینترنتی درست استفاده گردد همه می‌دانند بار کجاست، شرایط چه طور هست و چه کسی از بار استفاده می‌کند در نتیجه انضباط ایجاد می‌شود. این اقدام به سود راننده های و کسانی که بارشان حمل می‌شود هست. کشور لاجرم به این سمت حرکت می‌کند.

    ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت‌های کامیون‌دار نباید دلواپس گردند، با این رویکرد فعالیت آنان تحت اثرگذاری قرار نمی‌گیرد چون که آنان نیز به این تکنولوژی مسلط می‌شوند.

    وی عنوان نمود: با این رویکرد هیچ خودرویی بدون برگ نوبت به بندر یا انبار وارد نمی‌شود. اگر این با اهمیت پژوهشگر گردد همه با یک روش کار می‌کنند.

    نماینده مردم شهر قم در مجلس با بیان اینکه بیشترین مراجعین حمل و نقل جاده‌ای در بندرعباس و بوشهر هست، اذعان  کرد: باید پایانه‌های شایسته ای در آنجا وجود داشته باشد. راننده های باید گاهی به این سر بزنند و گاهی به دیگری، ابزارها تازه ای که از نظر زیرساخت‌ها در این پایانه‌ها ایجاد شده کافی نیست. باید خود را جای راننده بگذاریم، راننده‌ای که با مشقت راهی طولانی می‌آید به ابزارها رفاهی احتیاج دارد تا با آسایش کار کند و به اعصابش مسلط باشد، تصادف نکند و در جاده با آرامش بیشتری کار کند.

    ریاست مجلس  تصریح کرد: این ابزارها و نکته هایی هست که از وزیر محترم و معاون وی می‌خواهم با اولویت مسائل را برطرف کند. ما باید قبول کنیم خیل شگرف راننده های کشور نقش پررنگی در توسعه بر عهده دارند، آنان فرزندان همین سرزمین می باشند و زیادی از آنان در انقلاب رشد کرده‌اند و در جنگ به داد کشور رسیده‌اند.

    وی یادآور گردید: به علت دارم در جنگ در عملیاتی ناچار بودیم لشکر را از جنوب به غرب کشور جابه جا کنیم، بیشترین زحمت را ترابری مردم می ‌کشید نه ترابری ذی ربط به نیروهای مسلح. این ترابری مردم بود که خدمات لجستیکی را به لشکرها عرضه می‌داد و در این راه گاهی زیر بمباران قرار می‌گرفت و گاهی شهید می‌داد، ما به علت داریم و فراموش نمی‌کنیم که راننده های قشر زحمتکش کشور می باشند و باید اعتبار آنان را بدانیم، وقتی که دردمندانه مطلبی بیان می‌کنند نباید به کسی بر بخورد، آنان فرزندان خودمان می باشند و مشکلاتشان باید حل گردد.

    سن متوسط ناوگان کشور بالا هست

    لاریجانی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل تصریح کرد: سن متوسط ناوگان کشور بالا هست و باید این مبحث را علاج کرد. دولت با شرایطی به دنبال تغییر این وضع هست که بعضی به آن نقدهایی دارند، باید وزارت راه نقدها را ارزیابی کرده و اشکالات را برطرف کند و اگر احتیاج هست در قانون بودجه آورده گردد یا پیشنهاد دهید.

    ریاست مجلس  خطاب به وزیر راه گفت: گرچه امکان دارد غرب برای قطعات یدکی ماشین به ما سخت‌گیری کند که کرده چرا  که آمریکایی‌ها در ابتدا بخش خودرویی کشور را تحریم نمودند اما توجه به این نکته نیز با اهمیت هست، عالم اقتصاد راه‌های زیادی دارد، اینچنین نیست که آنان دستوری صادر کنند و همه به آن گوش دهند. امکان تهیه وسایل مورد احتیاج راننده های وجود دارد. ما شرایط دشواری را تجربه نمودیم و قطعا مسائل ذی ربط به لاستیک و قطعات یدکی از طرق متفاوت برای راننده های تهیه می‌شود.

    وی بیان کرد: وزیر راه و صنعت باید برای برطرف مشکل راننده های با استفاده از مشورت تشکل‌ها برنامه ای تهیه کند و اگر می‌خواهند فوری به نتیجه برسند از شورای سازگاری سران قوا استفاده نمایند. ما امکان ‌آن را فراهم  می‌کنیم مثل بخش‌های دیگری که انجام دادیم. یا در قانون بودجه بیاورند که در چند روز آینده به مجلس عرضه می‌شود.

    لاریجانی با بیان اینکه تأمین اجتماعی راننده های جدیدالورود در قانون بودجه آورده گردد، خطاب به وزیر راه عنوان نمود: اگر شما کوشش کنید روز یکشنبه یا چهارشنبه این مبحث در هیئت وزیران بحث گردد و در بودجه آورده گردد چون که بار مالی دارد و باید دولت لایحه دهد، در این صورت مجلس نیز قطعا پشتیبانی می‌کند. می‌دانید این قسمتی از آسایش روانی راننده های هست.

    ریاست مجلس در مورد خواسته راننده های مبنی بر اینکه رانندگی به عنوان شغل زیان‌آور مدنظر داشته گردد، گفت: ما در گذشته در قانون برنامه بندی آوردیم مبنی بر اینکه کار رانندگی سخت و زیان آور هست اما ایراد گرفته گردید و به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده گردید که علی الظاهر در آنجا تغییر کرد اما قابل تجدید هست. مسائلی هست که آقای وزیر باید پیگیری کند یا در قانون بودجه یا به صورت قانونی مستقل آورده گردد، مجلس به راننده های توجه مخصوص دارد.

    وی بیان کرد: راننده های مشکلاتی دارند و من می‌دانم که وزارت راه به دنبال حل مشکلات آنان هست. راننده های نیز برای حل مشکلات خود باید از طریق تشکل‌ها پیشنهاد دهند، روحیه خود را خراب نکنید، همه در یک کشتی هستیم، ما شما را عزیز خود می‌دانیم. تیم جدید وزارت راه نیز به دنبال حل مشکلات راننده های هست، باید از این مجال استفاده گردد، با موضوعاتی مثل اینکه در چند جلسه مشکلات مطرح گردید اما رخدادی نیفتاد دلسرد نشوید. مشکلات حل می‌شود.

    لاریجانی خطاب به راننده های تصریح کرد: برای حل مشکلات نباید از روش‌های دیگر استفاده گردد، شما یک کاری آغاز می‌کنید، عده‌ای دیگر از آن سوء استفاده می‌کنند که به آسیب کشور هست، وقتی مسئولین و دولت گوش شنوا دارند شما می‌توانید به مجلس آمده یا با وزارت راه گفت وگو کنید.

    قاچاق در هر حوزه‌ای مثل بنزین و گازوئیل خسارت‌های زیادی به کشور می‌زند

    ریاست مجلس قاچاق را زخم مزمن کشور دانست و عنوان نمود: قاچاق در هر حوزه‌ای مثل بنزین، گازوئیل و … خسارت‌های زیادی به کشور می‌زند. اگر تشکل‌ها فعال گردند و از قاچاق جلوگیری کنند ما جلوی سایر مسائل را می‌گیریم.

    وی دنبال کرد: من شک ندارم قاطبه شما سالم هستید و زندگی سالمی دارید ولی یک عده خلاف می‌کنند که سامانه ناچار هست با آنان برخورد کند، شما از ما خواهش‌هایی داشتید که روی چشم گذاشته و پیگیری می‌کنیم، ما هم از شما یک خواهش داریم، ما به تشکل‌های شما مطمئن هستیم در نتیجه خود نظارت کنید و از قاچاق جلوگیری کنید چون که این اقدام خدمت بزرگی به کشور هست، اگر شما این کار را بکنید هر امکانی بخواهید ما از شما پشتیبانی کرده و تقدیر می‌کنیم.

    ریاست قوه مقننه اضافه کرد: این سفارش من بویژه در این شرایط سخت خیرخواهانه هست، شما می‌گویید ما به تشکل‌های شما اعتماد نماییم تا نظرات خود را مشوقانه بازگو کنید، من به آقای وزیر اظهار کردم این کارها را ادامه دهد قول می‌دهم اگر شما این کار را آغاز کنید اشکالاتی که وجود دارد مثل مصادره درست می‌شود، ما نمی‌گذاریم برای شما مشکلی ایجاد گردد. برای ما هم سخت هست چون که زمانی اتومبیلی گرفته می‌شود خانواده‌ای که از این طریق نان خود را به دست می‌آورده به دشواری می‌افتد اما وقتی که نیروی انتظامی میگوید محموله قاچاقی از این خودرو پیدا شده نمی‌توان از نظر قضایی برخورد نکرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.