تولیت آستان مقدس حضرت معصومه گفت: می‌توان از ظرفیت طلاب سرباز برای حضور در مدارس استفاده کرد تا بتوانند در قالب طرح امین به ارائه خدمت بپردازند.

به گزارش شهرکریمه  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای دفتر همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری طرح سربازی طلاب اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت طلاب سرباز برای حضور در مدارس استفاده کرد تا بتوانند در قالب طرح امین به ارائه خدمت بپردازند.

 وی خاطرنشان کرد: آموزش‌ و پرورش از جایگاه مهمی در سطح نهادها برخوردار است زیرا تربیت نسل آینده در این نهاد انجام می‌شود بنابراین باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود تا از نسل پیرو اسلام و انقلاب بهره‌مند شویم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه ضمن انتقاد از مراکز آموزشی بدون مجوز گفت: راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی ممکن است مضراتی به همراه داشته باشد و زمینه سوء استفاده‌هایی را فراهم کند هر چند چنین قصدی پشتوانه آن نباشد.

وی عنوان کرد: فضای مجازی آسیب‌هایی به همراه دارد بنابراین لازم است همه نهادها در این زمینه وارد میدان شوند و به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

سعیدی خاطرنشان کرد: انتقادها باید سازنده باشد و به طور مناسب بیان شود تا دشمنان نتوانند در این زمینه سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیون در مدارس گفت: فعالیت روحانیون در مدارس می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و دسیسه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.