×
×

آیت‌الله سبحانی:
لزوم اهتمام جدی همگان به ایجاد بستر ترویج “ازدواج آسان‌” /دولت توجه ویژه‌ای به موضوع “ازدواج جوانان” داشته باشد

  • کد نوشته: 1405
  • آیت‌الله سبحانی گفت: دولت و مسئولان برنامه‌های خود را برای رفع موانع ازدواج جوانان سرعت ببخشند و تمامی ارکان کشور در ایجاد بستر فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان‌تر اهتمام جدی داشته باشند. آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: ۳ معضل ازدواج جوانان، کاهش جمعیت و وضعیت فرهنگ و حجاب در جامعه […]

    لزوم اهتمام جدی همگان به ایجاد بستر ترویج “ازدواج آسان‌” /دولت توجه ویژه‌ای به موضوع “ازدواج جوانان” داشته باشد
  • آیت‌الله سبحانی گفت: دولت و مسئولان برنامه‌های خود را برای رفع موانع ازدواج جوانان سرعت ببخشند و تمامی ارکان کشور در ایجاد بستر فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان‌تر اهتمام جدی داشته باشند.

    آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: ۳ معضل ازدواج جوانان، کاهش جمعیت و وضعیت فرهنگ و حجاب در جامعه از موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

    مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خطرات کاهش جمعیت برای آینده کشور افزود: با توجه به کاهش موالید و فرهنگ ترویج شده در گذشته مبنی بر تک فرزندی و پرهیز از ازدیاد نسل، موضوع کاهش جمعیت در سال‌های آینده می‌تواند به معضل بزرگی تبدیل شود.

    آیت الله سبحانی با تاکید بر لزوم افزایش جمعیت و آثار و برکات آن برای جامعه بیان کرد: همه باید در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام موثری انجام دهند.

    استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه گفت: جمعیت قابل توجهی از جوانان مجرد هستند و برخی از مشکلات مانع از ازدواج آنان است که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای رفع مشکلات ازدواج اقدام شود.

    وی بیان کرد: دولت و مسئولان برنامه‌های خود را برای رفع موانع ازدواج جوانان سرعت ببخشند و تمامی ارکان کشور در ایجاد بستر فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان‌تر اهتمام جدی داشته باشند.

    آیت الله سبحانی با بیان اینکه معضل حجاب باید با نگاه فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: تازمانی که همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه به شکل منسجم و دقیق عمل نکنند به مقصود نهایی و مطلوب در زمینه حجاب نمی‌رسیم.

    مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب در جامعه خاطر‌نشان کرد: حفظ حجاب به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه دینی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه علما، مسئولان، نخبگان، و رسانه‌ها وظیفه دارند به این موضوع بپردازند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.