[ad_1] رضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به احصاء مسائل و مشکلاتی که در حوزه سیلاب‌ها در منطقه دو وجود دارد، اظهار کرد: در این زمینه آسیب‌شناسی صورت گرفته و با توجه به سیلاب‌ اخیر و آب‌گرفتگی‌های سطح منطقه این موارد ثبت شده و پیگیری در خصوص جذب اعتبار […]

[ad_1]

رضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به احصاء مسائل و مشکلاتی که در حوزه سیلاب‌ها در منطقه دو وجود دارد، اظهار کرد: در این زمینه آسیب‌شناسی صورت گرفته و با توجه به سیلاب‌ اخیر و آب‌گرفتگی‌های سطح منطقه این موارد ثبت شده و پیگیری در خصوص جذب اعتبار برای رفع این مشکلات آغاز شده است.

شهردار منطقه دو قم با تاکید بر اینکه از ضرورت‌های منطقه دو احداث دیواره بتنی رودخانه از بوستان امام رضا(ع) تا پل انقلاب است، بیان کرد: تخصیص اعتبار استانی در این خصوص الزامی است.

رحیمی افزود: در مسیر رودخانه قمرود حدود ۸۰۰ متر مسیر از بوستان امام رضا(ع) تا پل انقلاب فاقد دیواره است که در زمان سیلاب احتمال خطر خواهد داشت.

وی با اشاره به املاک مجاور رودخانه خاطرنشان کرد:  بیش از ۴۵ مورد اخطاریه در ۲ مرحله برای مالکین صادر شده تا جهت تعیین تکلیف ملک خود به شهرداری و شرکت آب منطقه ای مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]