×
×

نماینده قم در مجلس تاکید کرد:
لزوم تشکیل سازمان ملی اورژانس ۱۱۵

  • کد نوشته: 2198
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید به دنبال تشکیل سازمان ملی اورژانس ۱۱۵ باشیم، گفت: این سازمان می تواند هم خدمات نیروهای اورژانس را گسترش دهد و هم نماینده ای را در جامعه و به ویژه مجلس داشته باشند تا بتوانند کارها را به خوبی دنبال کنند. به […]

    لزوم تشکیل سازمان ملی اورژانس ۱۱۵
  • نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید به دنبال تشکیل سازمان ملی اورژانس ۱۱۵ باشیم، گفت: این سازمان می تواند هم خدمات نیروهای اورژانس را گسترش دهد و هم نماینده ای را در جامعه و به ویژه مجلس داشته باشند تا بتوانند کارها را به خوبی دنبال کنند.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، احمد امیرآبادی در آیین تجلیل از خدمات عوامل اورژانس ۱۱۵ قم، افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همه خدماتی که انجام می دهد ولی گستردگی بسیاری دارد که تشکیل این سازمان می تواند بخشی از بار مسئولیت را از دوش این وزارتخانه بردارد.
    وی در ادامه به وضعیت موتورسیکلت سوارها در قم اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار موتورسیکلت سوار در قم وجود دارد که با توجه به جمعیت استان، قم در رتبه نخست کشوری در استفاده از موتورسیکلت قرار دارد.
    وی ابراز داشت: وجود این موتورسیکلت سوارها باعث شده تا ماموریت های اورژانس افزایش یابد و از حد استاندارد نیز عبور کند که باید در این زمینه فکری کرد.
    امیرآبادی گفت: در حال حاضر اورژانس ۱۱۵ قم روزانه ۲۷۰ ماموریت انجام می دهد که این نوعی جهاد به شمار می آید و انتظار است همان گونه که مثل همیشه خدمات این عزیزان پاسداشته شده، در ادامه نیز این گونه باشد.
    وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس، گفت: خدماتی که نیروهای اورژانس ۱۱۵ انجام می دهند به طور حتم نزد خداوند دارای اجر است و این نیروهای ارزشمند باید قدر خود را بدانند.
    وی با بیان این که اورژانس مرز نمی شناسد، گفت: این امر کاملا صحیح است، چراکه نیروهای اورژانس در هر نقطه از جهان باشند با عشق و علاقه اقدام به خدمات رسانی به مردم کرده و مصدومان را نجات می دهند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.