[ad_1] حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به فضیلت های روز عرفه گفت: از مهم‌ترین اعمال روز عرفه مناجات امام حسین(ع) است بنابراین توصیه می شود در حین قرائت مناجات امام حسین به معانی آن نیز توجه داشته باشند. رییس دفتر امور اجتماعی […]

[ad_1]

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به فضیلت های روز عرفه گفت: از مهم‌ترین اعمال روز عرفه مناجات امام حسین(ع) است بنابراین توصیه می شود در حین قرائت مناجات امام حسین به معانی آن نیز توجه داشته باشند.

رییس دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: در احادیث آمده است اگر فردی، معصیت یا لغزشی داشته، بهترین زمان برای پذیرش توبه شب قدر است و اگر کسی موفق نشد، زمانی نیست مگر عرفه و روز عرفه آخرین نقطه امید است که خداوند شامل همه می کند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم روز عرفه اظهار کرد: همه باید دو اصل معارف دینی یعنی برگزاری مراسمات عزاداری و جشن همچنین سلامت را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: به عزیزان می گویم دعا را در منزل نیز می توان خواند و اگر تجمع لازم است، باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند یعنی در فضای باز حضور پیدا کرده و از ماسک و وسایل شخصی استفاده کنند و منطقه و فضا نیز باید ضدعفونی شود./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ف

[ad_2]