×
×

لیگ‌های کاتای ایران در تسخیر کاتاروهای قم

  • کد نوشته: 7360
  • دومین هفته رقابت‌های لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در بخش کاتا با اقتدار و تداوم موفقیت‌های کاتاروهای قم به پایان رسید.

    لیگ‌های کاتای ایران در تسخیر کاتاروهای قم
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، مسابقات هفته دوم لیگ‌های کاتا پسران باشگاه‌های کشور به میزبانی هیأت‌ کاراته استان مرکزی در سالن شهرداری اراک برگزار شد و نمایندگان قم به مربیگری برادران سلطانی در گروه‌های خود مقتدرانه مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

    این در حالی است که امسال مسابقات لیگ‌های کاراته کشور در بخش کاتا با پیکار کاتاروهای سه رده سنی خردسالان، نونهالان و آینده‌سازان برگزار می‌شود و در گروه نخست لیگ خردسالان تیم باشگاه شهید زین‌الدین متشکل از محمد‌جواد هدیه‌لو، سجاد دهقانی، سینا دهقانی، محمد مسجدی و حسین روشناس به میدان رفت.

    این تیم در نخستین مسابقه خود مقابل باشگاه آکادمی نوری تهران با نتیجه هشت بر سه به پیروزی رسید و در دومین مسابقه برابر تیم فروشگاه بزرگ شجاعی ۱۱ بر صفر به برتری دست یافت و در نهایت با احتساب این دو برد هفته نخست در صدر گروه خود قرار گرفت.

    دیگر تیم قمی حاضر در این گروه تیم کاتای باشگاه کارن (ب) قم است که در مقابل تیم‌های کاتای باشگاه آکادمی نوری و فروشگاه بزرگ میرشجاعی تن به شکست داد، در حالی که برای این تیم امیرعباس نعیمی، کمال بختیاریان و احسان فلاح به میدان رفتند.

    در گروه دوم مقدماتی این رده سنی نیز تیم کارن (الف) قم مدافع عنوان قهرمان دوره قبل در سال ۱۳۹۵ متشکل از محمدطاها حسینی، احسان پناهی و محمدمهدی سورانی ابتدا آکادمی حقیقی را با نتیجه هشت بر سه شکست داد و در مسابقه دوم خود مقابل تیم شهید کبکانیان تهران با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد تا با دو برد هفته گذشته خود در جایگاه نخست جدول رده بندی این گروه قرار بگیرد.

    در لیگ کاتای نونهالان ایران و در گروه نخست مقدماتی، تیم کاتای باشگاه کارن (ب) قم متشکل از کاتاروهای آینده‌داری همچون علی یعقوبی، امیرحسین ارمکان و محمدحسین حمیدی‌آرا در دو مسابقه خود مقابل تیم‌های آکادمی نوری و آکادمی حقیقی تن به شکست داد.

    اما در گروه دوم این پیکارها تیم کارن (الف) قم نایب‌قهرمان دوره قبل این پیکارها در سال ۱۳۹۵ متشکل از متین محمدی‌یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی ابتدا با نتیجه ۱۱ بر صفر تیم شوتوکان JKA را از پیش‌رو برداشت و در بازی دوم تیم فروشگاه بزرگ شجاعی را با نتیجه هشت بر سه مغلوب خود کرد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی این گروه تثبیت کرد.

    در لیگ کاتای آینده‌سازان ایران که ترکیبی از دو رده سنی نوجوانان و جوانان است، تیم شهید زین الدین قم متشکل از سیدمجید وکیلی، سیدعلی مصباحی، محمدرضا محمودی و محمد کاشی‌پور در دو بازی خود مقابل حریفان به پیروزی رسید و با دو پیروزی هفته قبل خود مجموعا با چهار برد بالاتر از حریفان در صدر گروه دوم ایستاد، ضمن اینکه این تیم در دو بازی خود مقابل تیم‌های صرافی بهنام و ارژن شیراز با نتایج مشابه ۱۲ بر دو پیروز شد.

    گفتنی است: کاتاروهای باشگاه کارن قم با سرمربیگری محمد سلطانی و شهید زین‌الدین قم با سرمربیگری علی سلطانی و سرپرستی کریم افشار، علیرضا خدری، مهران محمدزاده و مرتضی زینی‌وند به این هفته از رقابت‌ها اعزام شدند و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌رود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.