در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال صبای قم با تک گل رضا عنایتی موفق شد تیم سایپا را شکست دهد و نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند. به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، صبا […]

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال صبای قم با تک گل رضا عنایتی موفق شد تیم سایپا را شکست دهد و نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کند.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، صبا در نیمه اول بازی را به صورت هجومی آغاز کرد وبا تک گل رضا عنایتی با برتری به رختکن رفت.
در نیمه دوم بازی تیم سایپا در اندیشه جبران گل خورده، بازی هجومی را به سمت دروازه صبا آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ نیمه اول ابراهیم صادقی را از بازی خارج و به جای آن علی قلی زاده را وارد زمین کرد و با آمدن قلی زاده برای دقایقی دروازه تیم صبا تحت فشار بازی هجومی تیم سایپا قرار گرفت.
در دقیقه ۷۵ نیز تیم سایپا علی زینالی را از زمین خارج و به جای وی سجاد مشکل پور را وارد زمین کرد تا به این وسیله فشار بیشتری روی دروازه صبا ایجا کند و در دقیقه ۷۶ رینالدو سیلوا جای خود را به روزبه شاهعلی دوست داد تا صبا به طور کامل در لاک دفاعی فرو رود.
تیم فوتبال صبای قم نیز در دقیقه ۷۷ بازی برای حفظ نتیجه بازی احمد حسن زاده را از بازی خارج و به جای وی مهران امیری را وارد زمین کرد و در دقیقه ۸۸ نیز عبدالکریم اسلامی را به جای سید مهدی حسینی وارد بازی کرد.
در دقیقه ۸۹ بازی ضربه سنگین سجاد مشکل پور تیرک دروازه تیم فوتبال صبای قم را به لرزه درآورد ولی در نهایت صبای قم سه امتیاز شیرین بازی را کسب کرد.
برای تیم صبای قم حامد لک، مسعود حق جو، ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی( عبدالکریم اسلامی)، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، محمد هاشم بیگ زاده، حمید رضا دیوسالار، میلاد ابطهی، احمد حسن زاده( مهران امیری) و وحید علی آبادی و برای تیم سایپا الساندرو فیلیپ، لوریوال جونیور، سیامک کورشی، علی زینالی(سجاد مشکل پور)، ابراهیم صادقی( علی قلی زاده)، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی، حامد شیری، امید خالدی و رینالدوسیلوا ( روزه شاهعلی دوست) در این مسابقه بازی کردند.
در این مسابقه ابوالقاسم دهنوی و حمید رضا دیوسالار از تیم فوتبال صبای قم با دریافت کارت زرد از سوی داور مسابقه جریمه شدند.
با تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار صبا و سایپا برعهده شاهین حاج بابایی بود و یعقوب سخندان به عنوان کمک داور اول، محمدرضا طالبی به عنوان کمک داور دوم، حسین زیاری به عنوان داور ذخیره و علی خسروی به عنوان ناظر مسابقه وی را در قضاوت این بازی همراهی کردند.
تیم فوتبال صبای قم از هفت بازی تاکنون موفق به کسب یک برد، یک باخت و پنج تساوی و کسب ۱۱ امتیاز شده است.

منبع: ایرنا